Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.

Yrittäny oon, mut säkit pitää tyhjätä ekanatyhjennä se nyt ensin![]()
nii eiku meinasin että olisit lusikoinu ensin tyhjäks tuohon viereen ja sitten täyttäny....Yrittäny oon, mut säkit pitää tyhjätä ekanaja sit säkit pitää hävittää...en tykkää
säkeistä.
...eikai tuo vieläkään ole liian myöhäistänii eiku meinasin että olisit lusikoinu ensin tyhjäks tuohon viereen ja sitten täyttäny....
Miksi?Halonteko on nyt pannaassa, ainakin myöhä syksyyn asti.
Kun en ole masokisti, hikeä hyttyssiä...Miksi?
On, ja tehdään jopa "valmispesiä" eri materiaaleista, savesta, kevytbetonista yms...Eikös pääskynen tee itse pesänsä savesta ja ruohosta? Mihin tuo tuohipesä liittyy? Vai onko sen helpompi tehdä pesä kun on valmis tuohikippo jossain?
Mihin tuo tuohipesä liittyy?
Täälläkin lienee kymmeniä pesiä mutta joskus sääskiä on niin vitusti että mikään ei auta. Joskus tuntuu ettei montakaan koko kesänä näy.Joskus yhdellä maatilalla kävin huoltoa tekemässä ja vanha isäntä virkkoi että huimaatko hyttysiä täällä? Jäin siinä hetkeksi miettimään ettei ole hyttyset käyny syömässä häiriöksi asti. Niin vanha isäntä kertoili että heillä on kymmeniä pääskysen pesiä pihapiirissä, ei tarvi kärsiä hyttysistä kun pääskyset ovat tehokkaita pyydystään niitä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.