Äänestys Kefiiri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    kefiiri

Kefiiri

• on emä hyvää

• on yök

• en ole moisesta ikinä kuullutkaan

• ei vaan koskaan ole tullut nautittua

• ei ole mitenkään erityisen hyvää tai pahaa

• periaatteesta en sano mitään

Tulokset ovat nähtävissä vasta äänestyksen jälkeen.

borg

administi
Ylläpitäjä
Jokus aiemmin kefiiriä löytyi piimähyllystä, mutta nykyään se näköjään on uudelleebrändätty juotavaksi välipalaksi. Itse pidän mausta kuin hullu puurosta.

547240B9-1860-461E-968D-D1A9F778515E.webp

Minähän sydäntautisena asiota tutkineena (olenko löytänyt niitä oikeita?) tykkään täysrasvaisista maitotuotteista. Hapanmaito jutuissa on terveysmyönteinen vaikutus yli kaiken pitkälle kypsytetyt juustot sillä niissä on K2- vitamiinia. Älkää marevaanin syöjät säikkykö sillä ne eivät vaikuta rotanmyrkkyyn kumoavasti kuten K1. Siitä piti pitkän luennon mulle apoteekin tyttö vuan sinne se jäi punanaamaisena. Ei lääkäritkään tiedä heitin eroa. K2 on semmoinen kiva vaikutus notta se hoitelee sitä kalakkia meitin kropassa ja valtimon tukos on pääosin kalkkia ja sitten se ihana lisäaine lieneekö sallittu onki omega kutosta joita löytyypi siemenöljyistä kuten aurinkokukka ja miedommin sitten rypsi/rapsi vaikka mielestäni liikaa.Unileverin esite kertoi notta soon voi joka suonet tukkii.

Mun kaupunki reissu hörpyt on sitten 32 rosenttinen juoma eli kuohukerma. Litra maitoo onkin sitten sokureile liikaa.
Turvallisuus lait erellyttää notta vaarasta varoitetaan olokoon vaara torellinen tai täysin huuhaata. Äläkää ampuko viestin tuojaa.

Kakarana kefiiriä tuli latkittua. On sitten jäänyt mutta maukasta oli.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin