Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Niinhän siinä kävi kuten arvelinkin. Ei riittyänyt tuo kinkku joulunpyhien loppuun. Äsken otettiin uunista toinen kinkku. Emäntä oli aamupäivällä kaupassa käydessä ostanut tuorekinkun puoleen hintaan kun siinä oli päiväys 1.1.22 ja laittoi sen saman tien paistumaan. Eipä taida tuonkaan parasta ennen päivä ehtiä eteen tulemaan.Meikä menee perinteisellä joulukinkkujutulla eli pomo lahjoittaa työntekijöilleen kinkun aina joulun alla. Nytten odottaa 8,2 kiloinen Atrian tuorekinkku huomista uuniin pääsyä.
Nyt iski kinkun himo. Tarvii varmaan huomenna jos kaupassa käydään sellainen hankkia. Tokihan meillä ympäri vuoden noita hankitaan kun alkaa mieli tehdä. Eikä sen tarvi olla +8kiloinen. Pikkukinkku silloin tällöin.
Jep. Pääsiäseksi iso kinkku on yleensä paistettu kun koko perhe on saman katon alla nauttimassa.Pääsiäiseksi on pakkasessa vielä iso kinkku...
Joulun jälkeen ostettiin alehintaan...
Et sä kuiteskaan tiedä niitä "suvun salaisuuksia" ja osaa niistä sitte vi**uilla ku on sopivasti saanu masunsa täyteen mausteidenhuuhtomisjuomia....mä voin tulla korvaamaan paria sukulaista
mä voin tulla korvaamaan paria sukulaista
jos mää sen serkun veisin saunomaan kinkun syönnin jälkee?
Tästä tuli mieleen erräät häät joissa olin kymmenkunta vuotta sitten. Aamuyöstä sulhanen etsiskeli juhlapaikalla tuoretta morsianta, niin savusaunastahan tuo löytyi ja oli siellä morsiamen äiteekin ja yksi morsiamen miespuolinen työkaveriVois siinä olla serkun mies ihmeissään kun tulisit hänen anoppia korvaamaan. Toki savusauna ja kalija voi sitä suhdetta parantaa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.