Minua ei niin haittaa vaikka keskustelu sopivissa määrissä rönsyilisi, mutta mielestäni JOKAINEN foorumin käyttäjä voisi miettiä JOKA kerta ennen "lähetä vastaus" painiketta klikatessaan viestinsä muotoilun, että loukkaako se toista käyttäjää!
Aika paljon on viime aikoina ollut toisten piikittelyä havaittavissa täällä ja se ei kuulu hyvään foorumihenkeen!
Jokainen meistä on erilainen ja jokaisella meistä on omat mielipiteet.
Tai jos joku kirjoittaa jotain mielestään tietona ja se juuri sinun mielestäsi ei ole näin, asian voi kyllä ilmaista mutta se viestin sävy saisi olla ystävällinen eikä piikittelevä tai toista mollaava!
Olen puhunut! Kiitos!