Tiedote Jonninjoutavat jäkätykset johtavat porttikieltoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

borg

administi
Ylläpitäjä
Huumorin varjolla harjoitettu keskinäinen piruilu ja muu foorumin henkeä turmeleva käyttäytyminen on kielletty. Vaikka olenkin perin lepsu tapaus, niin jopa kyllästyn lopulta minäkin.

Jos saa porttikiellon, vaikka on varoitettu, niin asiasta voi toki valittaa. Valitusosoitteen löydät seuraavasti:

Mene vessaan. Sieltä yleensä löytyy visuaalinen havainnointilaite. Valot sytyttämällä tuo oiva koje näyttää sinulle, kenelle voit valittaa aivan niin paljon kuin on tarpeellista.

Huumorin varjolla harjoitettu keskinäinen piruilu ja muu foorumin henkeä turmeleva käyttäytyminen on kielletty. Vaikka olenkin perin lepsu tapaus, niin jopa kyllästyn lopulta minäkin.

Jos saa porttikiellon, vaikka on varoitettu, niin asiasta voi toki valittaa. Valitusosoitteen löydät seuraavasti:

Mene vessaan. Sieltä yleensä löytyy visuaalinen havainnointilaite. Valot sytyttämällä tuo oiva koje näyttää sinulle, kenelle voit valittaa aivan niin paljon kuin on tarpeellista.
Lisään tähän oman näkemykseni asiaan:

Ennakkoon voi jokainen miettiä kommenttiaan, jos sillä ei omastakaan mielestä ole muuta arvoa kuin kuittailla jollekulle , ehkä oman "sisäpiirin" henkilölle, paina selaimen "takaisin" painiketta. Huumori on lajina mukava ja hyvinkin suotava, ei siinä mitään. Mutta jatkuva itsensä toistaminen on lähinnä dementikkojen ja alkoholistien hommaa ja näyttäytyy varsinkin ulkopuoliselle rasittavana käytöksenä jota kukaan ei halua pidempään seurata.

Täällä on paljon erilaisia ihmisiä kirjoittelemassa ja lukemassa sekä todella paljon kokemusperäistä tietoa lähestulkoon jokaiselta elämän saralta, ei haudata sitä tyhjänpäiväiseen nokitteluun.

Kiitos ja anteeksi.

Pahoittelen osaltani. Ketään ei ole ollut tarkoitus loukata ja anteeksi kun näin on käynyt, ymmärtäisin.

Itse olen moista pyrkinyt tietoisesti vähentämään. Aiemmin sain sellaista kommenttia reilusti kohdalleni, niin luonnollisesti vastasin takaisin, se on vaan luonteeni. Nyt eräistä syistä tuo minuun kohdistunut on vähentynyt, niin ei ole tarvetta enää vastatakaan.

Porttikiellon voi myös itse itselleen määrätä.

Täällä erät jäsenet toistuvasti haukkuvat jostain maakunnasta lähtöisin olevat tai siellä asuvat epärehellisiksi vailla minkäänlaista perustelua asialle.

@borg Onko nämä porttarit kuitenkin ensialkuun lyhyenköjä määräaikaisia? Vai heti syvään päähän?
Ja millaista ruutua saa jos on bananoita, erottuuhan se tuosta muurin jarrusta joka itselle on iskenyt pari kertaa?

Fiilis on että kohonnut abortin riski on mm. useilla top 20 kirjoittelijoista.
Ja toisaalta uskomus on kans että aika harva meistä ymmärtää itse syyllistyvänsä tyhmyyksiin ja jäkätyksiin. Jopa harrastefoorumikiusaamiseen.
Minä Tiedän! En ole pyhimys itsekkään.

Kiva toki olisi jos me kaikki osaisimme tunnistaa oman toksisuutemme ja toimia siten ettei se tule esiin, ja niin ettei porkin tarvi bananoida. Niin ja jos joku huomauttaa puheittesi asiattomuudesta niin mieti ensin hetki onko väitteissä perää, ennenkuin lähdet vastahyökkäykseen.

Kyllähän tietysti monenmoista herne maissi paprikaa vedellään sieraimiin. Joskus osuu ja uppoo. 😁

Hyvä kun tästä keskustellaan.
Konekansassa sanomisia ei ole pahemmin rajattu, saati sitten rajoitettu. Jonninjoutava jäkätys on kuitenkin vastuutonta ja siten sananvapautta vastaan.
Ei ihan pikkujuttu minusta. Ei hauska eikä harmiton.

Mutta joo. Oman havaintoni mukaan jutut lähtee laukalle harmittomana offtopikkina.
Nolottaa varsinkin kun tulee uusi jäsen uuden mukavan ketjun kanssa ja hetken päästä pieni porukka jauhaa siellä jostain ihan muusta asiasta.
Se kierre pitäisi varmaankin saada jotenkin katki?

Noihin VAG, Toyota, tuuma ym ketjuihin on sisäänrakennettuna omalaatuinen viha-rakaussuhde. Keskelle mölinää heittää asiallisen kysymyksen niin asiallinen vastaus tulee jopa sekunneissa. Se on Konekansaa parhaimmillaan, mutta paha vaan kun jutut tapaa levitä niistä toisiin ketjuihin.

Jos olisi kohta avattaressa vaikka, jota klikkaamalla saisi nimettömästi ilmoittaa tyypin olevan täysi mulkku.
Sitten vaikka 100 mulkkupisteen täytyttyä banni automatic 1 vko.
Sen jälkeen 50 uutta mulkutusta vielä, niin tulee niin banni1kk.
Jne.
Oppii jos on tahto palstalla elää.
(nimikkeet ja määreet suuntaa antavia ja hiontaa kaipaavia ehkä)

Alapeukkua tai erimieltä voi tietysti näyttää, mutta sekin vie helposti ojasta allikkoon.
Tai en minä ainakaan mielelläni niitä laita.

Ylläpidollehan tuo kurinpito kuuluisi, mutta tunnustan olleeni joskus liian tossukalervo, mitä kyllä kadun. Toisaalta olen itse aika immuuni vittuilulle ja ehkä sitten oletan monen muunkin kansalaisen olevan. Mutta mistäs sen tietää, miten kukin asian kokee. Eikä aina avaudu ollenkaan mistä on kyse, kun ei kaikkea pysty 100% lukemaan ja joskus ulosanti ei vaan aukene.

Aika hyvin tuhansia viestejä kirjoittaneet ovat oppineet tuntemaan toistensa jutut ja kipeät kohdat joihin on helppo tarvitessa sohaista. Mutta kun hakukoneen kautta tulleet vierailijat tai uudemmat jäsenet eivät ymmärrä muutamien kielenkäyttöä niin sehän on aika huonoa mainosta palstalle.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin