Pitäis vaan kaikkien muistaa sellanen asia, että jotkut osiot täällä foorumilla on julkisia, mikä tarkoittaa sitä, että ne näkyvät vaan kaikille. Osa alueista näkyy vain kirjautuneille, mutta siltikin, siinä saattaa vieraalla mennä tovi ennen kuin pääsee kärryille tämän kansan liikehdinnästä.
Ja liikkuu se. Tämä sukurasite koittaa vaan pysyä näkymättömissä niin ei tule niin paha mieli siitä, että tollanenkin on olemassa.
Ja lopuksi, vieläkö
@borg saa sanoa ”- foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -”?