Tiedote Jonninjoutavat jäkätykset johtavat porttikieltoon

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myyntisektorin juttuilua vois korkeintaan ohjeistaa välillä palaamaan takasin siihen myynti objektiin, ei enempää sohlinkia.
Pitäisikö myynti-ilmoituksen laittajalla olla moderointioikeudet omaan myynti-ilmoitukseensa? Myyjä voisi siivota ylimääräiset rönsyt itse pois.
 
myyntiosiokin maailman paras, mm. volvon myynti meni varmasti todella hyvin, mutta hauskaa luettavaa. jos tämä menee viralliseksi pokkuroinniksi jossa kaikki pitää olla justiinsa aiheesta ja sekalaisten (sekavien) ukkojen (henkilöitten) jorinoita ei sallita niin sama selata vauva.fi ja runkata yksinään.
https://konekansa.net/threads/alumiini-vanteet-15.65447/ <- tämä pysyi hyvin aloittajan määrittelemissä raameissa ollakseen myynti-ilmoitus
 
Voisiko myynti ilmoitukseen laatia sarakkeita jotka on pakollisia täyttää, esim yhteystiedot, hinta, paikkakunta. Jollei näitä kohtia ole täytetty ei ilmoitusta saa syötettyä.
 
jos ensimmäiset 20 viestiä on vittuilua niin voi siinä kovempikin myyntihenkilö ymmärtää täydentää puuttuvat tiedot .. kollektiivinen vittuilusuma :raaps:
 
Enemmän olen tälläkin palstalla myynyt sillein, että kun tietää mitä joku jäsen harrastaa, niin olen yyveellä tarjonnut suoraan potentiaaliselle ostajalle.
 
Tämä on kyllä ihan hyvä muutos kun kaikki ketjut vain täyttyvät turhasta jäkätyksestä niin eipä niitä jaksa lukea ja tainnut useampikin entinen aktiivi lähteä.
 
myyntiosiokin maailman paras, mm. volvon myynti meni varmasti todella hyvin, mutta hauskaa luettavaa. jos tämä menee viralliseksi pokkuroinniksi jossa kaikki pitää olla justiinsa aiheesta ja sekalaisten (sekavien) ukkojen (henkilöitten) jorinoita ei sallita niin sama selata vauva.fi ja runkata yksinään.

Pitäis vaan kaikkien muistaa sellanen asia, että jotkut osiot täällä foorumilla on julkisia, mikä tarkoittaa sitä, että ne näkyvät vaan kaikille. Osa alueista näkyy vain kirjautuneille, mutta siltikin, siinä saattaa vieraalla mennä tovi ennen kuin pääsee kärryille tämän kansan liikehdinnästä.

Lähipäivien näköhavaintojen mukaan , se maankuulu ja liki kaikkien himoistema peuranmetsästys - peuramagneetti - V50 vollepolle, se ajoittain näissä nurkissa edelleenkin liikkuu.
Ja liikkuu se. Tämä sukurasite koittaa vaan pysyä näkymättömissä niin ei tule niin paha mieli siitä, että tollanenkin on olemassa.

Ja lopuksi, vieläkö @borg saa sanoa ”- foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -”? 🤔
 
Kyllähän täällä paljon on sellasta turhaa länkytystä mistä aina välillä joku turhautuu, mutta paras vaihtoehto sen korjaukseen mielestäni olisi se että siitä huomautetaan kollektiivisesti porukan voimalla. Ei sekään hyvä ole että alkaa banaanipotkut lentelemään.
 
Pitäis vaan kaikkien muistaa sellanen asia, että jotkut osiot täällä foorumilla on julkisia, mikä tarkoittaa sitä, että ne näkyvät vaan kaikille. Osa alueista näkyy vain kirjautuneille, mutta siltikin, siinä saattaa vieraalla mennä tovi ennen kuin pääsee kärryille tämän kansan liikehdinnästä.


Ja liikkuu se. Tämä sukurasite koittaa vaan pysyä näkymättömissä niin ei tule niin paha mieli siitä, että tollanenkin on olemassa.

Ja lopuksi, vieläkö @borg saa sanoa ”- foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -”? 🤔
Tuo myynti-ilmon otin nyt vaan hyväksi esimerkiksi siitä, miten jutut lähtee joskus laukalle, noissa myynti-ilmoissa.
Kun joku siellä aiemmin niistä jotain kommentoi.

Edit, tais jotain kysymystyyppistä olla siitä mahdollisuudesta, että myynti-ilmon tekijällä olis oikeudet moderoida itse omaa ilmoitusketjuaan.

Ja eiköhän siihe volleen viel seuraavakin leima haeta ?
 
Viimeksi muokattu:
Minua ei niin haittaa vaikka keskustelu sopivissa määrissä rönsyilisi, mutta mielestäni JOKAINEN foorumin käyttäjä voisi miettiä JOKA kerta ennen "lähetä vastaus" painiketta klikatessaan viestinsä muotoilun, että loukkaako se toista käyttäjää!
Aika paljon on viime aikoina ollut toisten piikittelyä havaittavissa täällä ja se ei kuulu hyvään foorumihenkeen!

Jokainen meistä on erilainen ja jokaisella meistä on omat mielipiteet.

Tai jos joku kirjoittaa jotain mielestään tietona ja se juuri sinun mielestäsi ei ole näin, asian voi kyllä ilmaista mutta se viestin sävy saisi olla ystävällinen eikä piikittelevä tai toista mollaava!

Olen puhunut! Kiitos! :)
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös