Tiedote Jonninjoutavat jäkätykset johtavat porttikieltoon

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Myynti-ilmoituksiin pitäisi laittaa kommentointi kielto.
Lisäkysymyksiä pitää saada kysyä, koska ilmoituksessa harvoin on kaikki mahdollinen tieto. Yv:llä kysely menee työlääksi, jos 50:lle pitää vastata esim. missäpäin Suomea myytävä esine on.
 
Lisäkysymyksiä pitää saada kysyä, koska ilmoituksessa harvoin on kaikki mahdollinen tieto. Yv:llä kysely menee työlääksi, jos 50:lle pitää vastata esim. missäpäin Suomea myytävä esine on.
Tästä olen samaa mieltä. Tuohon saattaisi kuitenkin löytyä jokin lisäosa.
 
Eikös myyntipalstan ohjeissa / ehdoissa ollut mainintana tieto ( noin ) tuotteen sijainnista ?
Sekä jokin yhteystieto, monia ilmoituksiahan on ollut silleen, ettei ole sijaintia, ei mitään yhteystietoa, esim sähköposti tai vatsappi, luurinumeroa, tms muutakaan.
Joskus ei edes tuotteen kuvaakaan.
 
Ylläpidollehan tuo kurinpito kuuluisi, mutta tunnustan olleeni joskus liian tossukalervo, mitä kyllä kadun. Toisaalta olen itse aika immuuni vittuilulle ja ehkä sitten oletan monen muunkin kansalaisen olevan. Mutta mistäs sen tietää, miten kukin asian kokee. Eikä aina avaudu ollenkaan mistä on kyse, kun ei kaikkea pysty 100% lukemaan ja joskus ulosanti ei vaan aukene.
Itteäsi älä syytä mistään.
Yhtään paremmin ei tuota hommaa voisi kukaan hoitaa.
 
enpä tiiä, mutta liekkö parempi kun ei hirveästi rajottele, riitänee kun pahimmat ylilyönnit ja jatkuvat toistuvat "jeeppimiehet tojotoista" pois.. viikkojen banaanillakin äkkiä karkottaa kirjottelevat muualle, vaikka olemaan sitten kirjottelematta, vaikka se toki joskus parempi niinkin on.. mutta liialla vahtimisella monta juttua pilattu.

myyntiosiokin maailman paras, mm. volvon myynti meni varmasti todella hyvin, mutta hauskaa luettavaa. jos tämä menee viralliseksi pokkuroinniksi jossa kaikki pitää olla justiinsa aiheesta ja sekalaisten (sekavien) ukkojen (henkilöitten) jorinoita ei sallita niin sama selata vauva.fi ja runkata yksinään.
 
Lähipäivien näköhavaintojen mukaan , se maankuulu ja liki kaikkien himoistema peuranmetsästys - peuramagneetti - V50 vollepolle, se ajoittain näissä nurkissa edelleenkin liikkuu.
 
enpä tiiä, mutta liekkö parempi kun ei hirveästi rajottele, riitänee kun pahimmat ylilyönnit ja jatkuvat toistuvat "jeeppimiehet tojotoista" pois.. viikkojen banaanillakin äkkiä karkottaa kirjottelevat muualle, vaikka olemaan sitten kirjottelematta, vaikka se toki joskus parempi niinkin on.. mutta liialla vahtimisella monta juttua pilattu.

myyntiosiokin maailman paras, mm. volvon myynti meni varmasti todella hyvin, mutta hauskaa luettavaa. jos tämä menee viralliseksi pokkuroinniksi jossa kaikki pitää olla justiinsa aiheesta ja sekalaisten (sekavien) ukkojen (henkilöitten) jorinoita ei sallita niin sama selata vauva.fi ja runkata yksinään.
Ehdottomasti samaa mieltä. Kielloilla ja säännöillä ollaan taas lähempänä itänaapurin toimintaa.

Eikä se monimuotoinen ja rönsyilevä ajatuskaan voi olla niin pahaa, niinhän sitä mieli tekee normaalissakin keskustelussa.


Nykylinja on ollut parhautta.
 
Sama jauhanta jossa ei tuu mitään uutta alkaa kyllä kypsyttämään. Samoin kuin määrättyjen henkilöiden kirjoitusten kommentointi, ihan jokaiseen pitää vastata jotain. Joista 95% pelkkää sontaa. Mä ymmärrän että jossain vaiheessa on otettu herne-maissi-paprikat nenään, mutta kyllä siitä pitäis päästä yli. Ihan kotikonstein, ilman terapiaa. 👍
 
Näin on. Ite se on tehtävä niinkuin kaikki muukin.:peukku:


Liian tiukasti aiheessa pidetyt foorumit on kanssa syvältä. Eihä niillä pirukaan viihdy.
Eräälläkin foorumilla on hauskojen kuvien ketju, jossa moderaattori vähän väliä jaksaa huomauttaa kuvien kommentoinnista. Pitäisi vaan lähettää hauskoja kuvia, otsikon aiheen mukaisesti. Hölmöä, kun ne kommentit on usein hauskempia kuin alkuperäinen kuva.

Korjaat Mitsun kytkintä ja joku selittää miten se on vanhassa Renussa. Se on ihan ok rönsyilyä vaikkei siitä tiedosta mitään hyötyä Mitsun kytkiremontissa olisikaan.
Mutta siitä Renun kytkimestä ei saisi enää siirtyä vääntövarsijousitukeen.
 
Myyntisektorin juttuilua vois korkeintaan ohjeistaa välillä palaamaan takasin siihen myynti objektiin, ei enempää sohlinkia. Näitä on palstoja monia joissa pienestä punasesta kirjasta tavataan mitä saa myyntipalstalla edes kysyä ja ei kyllä hyvä heilu.


Sama jauhanta jossa ei tuu mitään uutta alkaa kyllä kypsyttämään. Samoin kuin määrättyjen henkilöiden kirjoitusten kommentointi, ihan jokaiseen pitää vastata jotain.
Rankimmat savikiekot voi helposti piilotella, en ole keksiny, että mistään olisin jääny paitsi, eli suosittelen. Itellä tökkäsi juurikin tuohon, kun liipattiin jotakin tiettyä aihepiiriä lähellä, tiesi jo etukäteen mitä siihen alle kohta kirjotellaan, kysyttiin juuri sitä tieto taikka ei. Ei ole ihmiselle hyväksi tietää etukäteen tulevaa, nuhjusempikin kristallipallo riittää.
 
myyntisektorilla enemmän pitäis ohjeistaa myyjiä että mitä siellä myydään, että feispuukki linkkiä vai ja missäkö mahtoi olla...
 
Joo, itse tuossa taannoin liityin io-tech -foorumille siitä syystä, kun googlella löytyi mielenkiintoinen ostettava aparaatti sieltä myyntipalstalta. Kuitenkaan ei ollut mitään yhteystietoja näkyvillä ilmoituksessa, niin totesin että täytyypä tehdä tunnukset ja liittyä foorumille.

No, liittymisen jälkeen selvisi, että kyseisessä foorumisoftassa ei pysty ensimmäiseen kuukauteen lähettämään yksityisviestejä käyttäjille, eikä kirjoittamaan vastauksia myyntipalstan ilmoituksiin :virne: :virne: No, tutun käyttäjän kautta lopulta sain sitten yhteystiedot ja kaupat sovittua, mutta voi herranen aika että on haluttu tehdä kyllä vaikeaksi touhu!

Sellaista en toivoisi tänne.
 
Joo, itse tuossa taannoin liityin io-tech -foorumille siitä syystä, kun googlella löytyi mielenkiintoinen ostettava aparaatti sieltä myyntipalstalta. Kuitenkaan ei ollut mitään yhteystietoja näkyvillä ilmoituksessa, niin totesin että täytyypä tehdä tunnukset ja liittyä foorumille.

No, liittymisen jälkeen selvisi, että kyseisessä foorumisoftassa ei pysty ensimmäiseen kuukauteen lähettämään yksityisviestejä käyttäjille, eikä kirjoittamaan vastauksia myyntipalstan ilmoituksiin :virne: :virne: No, tutun käyttäjän kautta lopulta sain sitten yhteystiedot ja kaupat sovittua, mutta voi herranen aika että on haluttu tehdä kyllä vaikeaksi touhu!

Sellaista en toivoisi tänne.
Sama foorumisofta kuin meilläkin, mutta mä kyllä ymmärrän tuon kuukauden varoajan hein tapauksessa.
 
Sama foorumisofta kuin meilläkin, mutta mä kyllä ymmärrän tuon kuukauden varoajan hein tapauksessa.
Ittee tuommonen taasen ärsyttää hyvinkin paljon, mutta itselläni onkin se että lähtökohtaisesti ajattelen niin että ihmisen tulisi olla rehellinen.

Kaikki nuo kikkailut tarvitaan sen takia, että valitettavan moni ihminen nykyään on pahemman luokan huijari.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös