Olisi hyvinkin kannatettava käytäntö. Pitää tutkia olisiko olemassa jotain valmista palikkaa, jolla tuota normaalia foorumitoimintaa voisi rajoittaa noilta osin.Myynti-ilmoituksiin pitäisi laittaa kommentointi kielto.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Olisi hyvinkin kannatettava käytäntö. Pitää tutkia olisiko olemassa jotain valmista palikkaa, jolla tuota normaalia foorumitoimintaa voisi rajoittaa noilta osin.Myynti-ilmoituksiin pitäisi laittaa kommentointi kielto.
Lisäkysymyksiä pitää saada kysyä, koska ilmoituksessa harvoin on kaikki mahdollinen tieto. Yv:llä kysely menee työlääksi, jos 50:lle pitää vastata esim. missäpäin Suomea myytävä esine on.Myynti-ilmoituksiin pitäisi laittaa kommentointi kielto.
Tästä olen samaa mieltä. Tuohon saattaisi kuitenkin löytyä jokin lisäosa.Lisäkysymyksiä pitää saada kysyä, koska ilmoituksessa harvoin on kaikki mahdollinen tieto. Yv:llä kysely menee työlääksi, jos 50:lle pitää vastata esim. missäpäin Suomea myytävä esine on.
Itteäsi älä syytä mistään.Ylläpidollehan tuo kurinpito kuuluisi, mutta tunnustan olleeni joskus liian tossukalervo, mitä kyllä kadun. Toisaalta olen itse aika immuuni vittuilulle ja ehkä sitten oletan monen muunkin kansalaisen olevan. Mutta mistäs sen tietää, miten kukin asian kokee. Eikä aina avaudu ollenkaan mistä on kyse, kun ei kaikkea pysty 100% lukemaan ja joskus ulosanti ei vaan aukene.
Ehdottomasti samaa mieltä. Kielloilla ja säännöillä ollaan taas lähempänä itänaapurin toimintaa.enpä tiiä, mutta liekkö parempi kun ei hirveästi rajottele, riitänee kun pahimmat ylilyönnit ja jatkuvat toistuvat "jeeppimiehet tojotoista" pois.. viikkojen banaanillakin äkkiä karkottaa kirjottelevat muualle, vaikka olemaan sitten kirjottelematta, vaikka se toki joskus parempi niinkin on.. mutta liialla vahtimisella monta juttua pilattu.
myyntiosiokin maailman paras, mm. volvon myynti meni varmasti todella hyvin, mutta hauskaa luettavaa. jos tämä menee viralliseksi pokkuroinniksi jossa kaikki pitää olla justiinsa aiheesta ja sekalaisten (sekavien) ukkojen (henkilöitten) jorinoita ei sallita niin sama selata vauva.fi ja runkata yksinään.

Rankimmat savikiekot voi helposti piilotella, en ole keksiny, että mistään olisin jääny paitsi, eli suosittelen. Itellä tökkäsi juurikin tuohon, kun liipattiin jotakin tiettyä aihepiiriä lähellä, tiesi jo etukäteen mitä siihen alle kohta kirjotellaan, kysyttiin juuri sitä tieto taikka ei. Ei ole ihmiselle hyväksi tietää etukäteen tulevaa, nuhjusempikin kristallipallo riittää.Sama jauhanta jossa ei tuu mitään uutta alkaa kyllä kypsyttämään. Samoin kuin määrättyjen henkilöiden kirjoitusten kommentointi, ihan jokaiseen pitää vastata jotain.
No, tutun käyttäjän kautta lopulta sain sitten yhteystiedot ja kaupat sovittua, mutta voi herranen aika että on haluttu tehdä kyllä vaikeaksi touhu!iotechillä? Se on kans XenForo.Suomen isoimmalla atk foorumilla bannikenkä heiluu kanssa aika taajaan.
Sama foorumisofta kuin meilläkin, mutta mä kyllä ymmärrän tuon kuukauden varoajan hein tapauksessa.Joo, itse tuossa taannoin liityin io-tech -foorumille siitä syystä, kun googlella löytyi mielenkiintoinen ostettava aparaatti sieltä myyntipalstalta. Kuitenkaan ei ollut mitään yhteystietoja näkyvillä ilmoituksessa, niin totesin että täytyypä tehdä tunnukset ja liittyä foorumille.
No, liittymisen jälkeen selvisi, että kyseisessä foorumisoftassa ei pysty ensimmäiseen kuukauteen lähettämään yksityisviestejä käyttäjille, eikä kirjoittamaan vastauksia myyntipalstan ilmoituksiin![]()
No, tutun käyttäjän kautta lopulta sain sitten yhteystiedot ja kaupat sovittua, mutta voi herranen aika että on haluttu tehdä kyllä vaikeaksi touhu!
Sellaista en toivoisi tänne.
Samaa mieltä. Siellä tehdään paljon kauppaa ja nopsaa toimintaa kaipaavat huijarit halutaan pois.Sama foorumisofta kuin meilläkin, mutta mä kyllä ymmärrän tuon kuukauden varoajan hein tapauksessa.
Juu nii on, mutta siellä jos sanot väärän sanan väärässä paikassa ja väärään aikaan ja ei edes yhtä aikaa niin saman tien on kengän kuva perCiössä!iotechillä? Se on kans XenForo.
Ittee tuommonen taasen ärsyttää hyvinkin paljon, mutta itselläni onkin se että lähtökohtaisesti ajattelen niin että ihmisen tulisi olla rehellinen.Sama foorumisofta kuin meilläkin, mutta mä kyllä ymmärrän tuon kuukauden varoajan hein tapauksessa.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.