Jeep autot konekansalaisilla.

Pientä paikkamaalaustakin pitäisi harrastaa. Viimeksi tälläinen eskaloitui vähän isommaksi projektiksi ja ylimaalaukseksi.
PXL_20250416_105013900.webp

PXL_20250416_105023386.webp

PXL_20250416_105035694.webp

Eli SJ, en muista mikä jakis oli.
SJ keppilaatikolla oli Danan 20 jakiksella. Näitä en oo suomessa nähnyt ilman ulosottoa. Maailmallakin varmaan vähemmistöä.

Automaateissa oli muita, niissä oli muistaakseni aika monta optiota nelivedon toteutuksista.

SJ keppilaatikolla oli Danan 20 jakiksella. Näitä en oo suomessa nähnyt ilman ulosottoa. Maailmallakin varmaan vähemmistöä.

Automaateissa oli muita, niissä oli muistaakseni aika monta optiota nelivedon toteutuksista.
Mulla oli SJ Cherokee 258:lla ja nelilovisella. Jakiksen tyyppiä en muista, mutta oli kytkettävä 2H-4H-N-4L ja siinä oli voimanotto, kuten autoverotus silloin edellytti. Käytännössä kaikissa maastureissa Suomessa oli voimanotto ennen veromuutosta, oliko se nyt 1990 vai 1991.

Näköjään ihan vakipaikkoja. Mulla puuttuu kanssa lakka konepellistä, katosta ja vähän etulokasuojistakin. Kuten taidettiin silloin ihmetelläkin.
Vaikka rumalta näyttää, niin tuo takahelma ei ole puhki, vielä...

Takaluukussa ei ole yhtään ruostekukkaakaan. :virne:

Tuo lakan hilseily oli monissa muissakin joinain aikoina, mutta siitä viis pääasia että toimii muuten.
Ainakin niissä halvoissa ripposissa mitä mulla on ollut ;)

Näköjään ihan vakipaikkoja. Mulla puuttuu kanssa lakka konepellistä, katosta ja vähän etulokasuojistakin. Kuten taidettiin silloin ihmetelläkin.
Joskus ysärillä ja ehkä myöhemminkin oli joku lakka mikä kesi levyinä pois.
Velipojan Carinasta lähti lakat katosta ja konepellistä kun ne oli maalattu uusiksi jostain syystä.

Mun Jeepistä on sulanut liki koko konepellistä lakka pois. Talven aikana hävinnyt ja on ihan matta ja naarmuilla. Herännyt jo epäilys, että joku olisi jotakin liuotinta kaatanut, mutta kun ei mistään muualta ole lähtenyt. En tiedä saako enää kunnollista edes hiomalla ja lakkaamalla.

Mun Jeepistä on sulanut liki koko konepellistä lakka pois. Talven aikana hävinnyt ja on ihan matta ja naarmuilla. Herännyt jo epäilys, että joku olisi jotakin liuotinta kaatanut, mutta kun ei mistään muualta ole lähtenyt. En tiedä saako enää kunnollista edes hiomalla ja lakkaamalla.
Hyvällä syyllä voi vetästä mattamustaksi.
Katu-uskottavuus lisääntyy ;)

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin