Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ilmeisesti virtalukolla ohjataan jotain päärelettä/releitä.Ns. Virtalukon pohja.
Amerikkalaisissa se on yleensä jossain muualla, kuin avainpesän yhteydessä.
PDC on moottoritilassa akun vieressä oleva rele-/sulakeboxi:
Virtalukko ja tuo ignition switch kaaviot kiinnostais. Joskus sitten kun kerkiät.PDC on moottoritilassa akun vieressä oleva rele-/sulakeboxi:
Näytä liitetiedosto 154507
Ja ignition switch, virtalukon pohja tosiaan varmaan kuvaavin sana löytyy rattipylväästä kojelaudan alta, aiemmassa viestissä olevassa videossa se näkyykin.
Näytä liitetiedosto 154509
Noille löytyy jotain kaavioitakin jos kiinnostaa.
Virtalukon ja ignition switchin välillä on tanko, eli sinne ei pitäisi mitään johtoja edes mennä. Tuolla on jotain kuvia ratkaisusta, tämä yksilö edustaa tuota vanhempaa ratkaisua: https://www.cherokeeforum.com/how-tos/a/jeep-cherokee-1984-2001-how-to-replace-ignition-399046Virtalukko ja tuo ignition switch kaaviot kiinnostais. Joskus sitten kun kerkiät.
Tuo Ruma on kyllä ihan ...tun hieno.
Onks jo ollu ajossa vai vaan käynnissä?

Kesällä leimalle?Kyllä sillä hiukan ajeltuakin tuli..
Oli vaan "vähän" villi ajaa, kun hydroboosti ei pelannut ollenkaan ja 454 repi aika rajustikin hetkittäin.
Muokkasin kaasuvajerin kiinnitystä hiukan jouhevammaksi noiden ajojen jälkeen.![]()

.gif)
Aaa.. se meni sulle. En tiennyt kenelle meni. Punainen sopii Grandiin hienosti!Minkä vuotinen tuo kermanvärinen Grandi on ?
Toi mun punainenhan on -95, eli @HendriXXX sin entinen, jollet tiennyt.

Tuon homojeepin hankinta tapahtui mullakin ihan tuon vetopainon takia.4 vuottako täs tulee toukokuussa täyteen, kun tuo on mulla ollut.
Enhän mä tollasta nyt alkujaan ollut etsimässä, kun jokin autokulkine oli hakusessa.
Mut se 3500kg vetomassa, se sit ratkaisi aika lailla.
Onhan sillä sitten kiskottu liki kärryjen 3000-3500kg lakikuormia aika paljonkin....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.