No ei kait sitä siellä enää ole, kun se on palanut.Toki tuon (päärakennuksen) koirankopin varmana puhaltais metsään sitä en eppäilemutta navetan ajosilta ei täsmää.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
No ei kait sitä siellä enää ole, kun se on palanut.Toki tuon (päärakennuksen) koirankopin varmana puhaltais metsään sitä en eppäilemutta navetan ajosilta ei täsmää.
Olisko ollu 90 luvun puolivälin hujakoilla.Oli joskus V8 lehdessä juttua suihkumoottori-dragstereista.Oli hommattu vanha Fouga Magisterin moottori johon tekivät jälkipolttimen,sitten oli testailtu.Koirankoppi meni metsään,navetan ajosilta tuleen,3km päästä oli metelistä valitettu.Jälkipoltin onnistui lopulta,olivat tehtaaltakin käyneet ihmettelemässä.
Drakenin moottori oli ainakin siinä Dodgessa. Siinä uudemmassa pullakiikussa on vissiin sama tai samanlainen moottori. Fougan Turbomeca -moottori ujeltaa kuin kukkopilli, sen äänen erottaa helposti kaikista muista suihkumoottoreista. Ja Fougan moottori on ihan hiton pienikokoinen.Kiihdytyspuolella taisi olla joku fougan tms moottoreista tehty radankuivain myös?
Ainakin jossain oli muinoin joku trike tehty, missä oli Fougan kukkopilli.Olikos se jossain jämsän lähiseuduilla kun joku oli ympännyt suihkukoneen moottorin sivuvaunu moopyörään?
Saattoi olla se. Olikohan jossain Halli-Kuorevesi suunnilla.Ainakin jossain oli muinoin joku trike tehty, missä oli Fougan kukkopilli.
Virtasen tuure kuorrevedellä sellaisen värkkäsi, itäeurooppalaiseen junek kolmipyörä tavaramopoon.Saattoi olla se. Olikohan jossain Halli-Kuorevesi suunnilla.
Joskus oon jonkun jutun siitä nähnyt.
Tuurella oli muitakin hionoja laitteita.Tuosta silloin ysärillä oli juttua monissa lehdissä ja taisi olla kymppiuutisten loppukevennyksessäkin.
Näin olen kuullut. Itse en herraa koskaan tavannut.Tuurella oli muitakin hionoja laitteita.
Joskus jossain tapahtumassa puheissa olin, en sen paremmin tuntenut.Näin olen kuullut. Itse en herraa koskaan tavannut.
No sehän vois olla. Nyt on MSFS 2020 ja tuore Piper PA28 laajennus.Fpv-droonin osto ensalkuun ja luvat.
Tässähän oli muuten OM640, eli dieselillä mentiin. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thielert_CenturionKäytiin lasten kanssa pari keikkaa Piperin kyydissä. Vähän meinasi mennä sään kyttäämiseksi mutta puoliltapäivin sade väistyi ja päästiin taivaalle. Tuuli meinasi vähän pomputtaa mutta lentäjä osasi asiansa.
Ei yhtään vähentynyt pojan kiinnostus lentämiseen, taitaa tulla vielä kalliiksi.
Näytä liitetiedosto 145556
Tässähän oli muuten OM640, eli dieselillä mentiin. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Thielert_Centurion
@Mika 82 sitä kerran yritti OM602 lla ja aika liki oli ettei ilmassa ollu koko härveliNytpä ei sitten vissiin Vihdissä nukuta ennen kuin OM603 lentää...

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.