Rummun sulatukseen pitäisi itsekin lähteä. Ainakin kolme rumpua näyttää olevan jäässä.
Mulla sulatusputki rummuissa. Joskus olen lainannut kunnan tekniseltä osastolta Häyry-Mattia.
Parina viime vuonna olen lämmittänyt 10 litraa vettä kuumaksi kannuun kotona ja porakonepumpulla uittanut sitä läpi sulatusputkesta.
Joskus tuollaista sulanapitokaapelia mietin, että miten se toimisi. Jossain mallissa ainakin se ei edes lämmitä, jos on ilma lämpimän puolella.
En tiedä missä niissä on se lämpötila-anturi, mutta eikös se pitäisi saada pakkasen puolelle, että lämpö alkaa kaapelissa nousta?
Mulla sulatusputki rummuissa. Joskus olen lainannut kunnan tekniseltä osastolta Häyry-Mattia.
Parina viime vuonna olen lämmittänyt 10 litraa vettä kuumaksi kannuun kotona ja porakonepumpulla uittanut sitä läpi sulatusputkesta.
Joskus tuollaista sulanapitokaapelia mietin, että miten se toimisi. Jossain mallissa ainakin se ei edes lämmitä, jos on ilma lämpimän puolella.
En tiedä missä niissä on se lämpötila-anturi, mutta eikös se pitäisi saada pakkasen puolelle, että lämpö alkaa kaapelissa nousta?
