ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sic transit gloria mundi

Sic Transit gloria mundi.webp
 
Kirollis veroa maksan. Mitään muuta en ole vailla moisesta verosta kun saan vain klo17.50 - 18 kuulla ehtookellojen kumajsa. Sitä di ole kuitenkaan kuulunut 1/2 vuoteen siisipä mieleni pahoitin taas jälleen Poljärven seurakuntaan.
 
Esitäytetty veroilmoitus tuli ja mätkyille menee. Toisaalta ei välttämättä iske rahakriisi kun summa oli 17,21€
 
Pari-kolme vuotta sitten kaverin pojalle oli käyny tolleen peurakytiksellä, kytänny ja kytänny isoo pukkia, juur kun alko oleen sopivalla hollilla ja ootteli että hieman vielä kääntty et saa kunnollisen vähiten lihaa tuhoavan osuman, rähähti taskussa joku ZZTopin biisi joka hänellä oli soittoäänenä, kaveri kyseli lähteekö kaljalle...
Hieman kuulemma vitutti ku ei ollu muistanu laittaa kännyä äänettömälle.....
1772346624451.webp
 
ompa muuten jack daniels hyvää tänään! ja kohta saunaan muutaman setä everstin kanssa.... mitehän sen katonki nyt pakkasella korjaa?? pellin pala poppareilla kiinni ja jotain korilla teippiä päälle? ja ehkä jotain tiivisteliimaa peltien väliin.
 
ompa muuten jack daniels hyvää tänään! ja kohta saunaan muutaman setä everstin kanssa.... mitehän sen katonki nyt pakkasella korjaa?? pellin pala poppareilla kiinni ja jotain korilla teippiä päälle? ja ehkä jotain tiivisteliimaa peltien väliin.
Paras varmaan ois, jos korjauspalan sais lähtemään harjapellin alta. Toki jos liian hyvin tekee, jää väliaikaisratkaisu herkösti pysyväksi😏
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös