ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Enimmäkseen on kevytkuorkkeja nykyään, kun varustus painaa senverran paljon, ettei pakun kiloraameihin enää vuosiin ole oikein mennyt.
Kyllä niissä aika kova jousitus on verrattuna johonkin perusmalliin.
Raskaat kuormat ja kovat nopeudet vaatii vähän kovempaa alustaa, se sitten vaikuttaa hieman negatiivisesti potilasmukavuuteen...
 
Nii mie vähä arvelin kun kävin hakemassa varmuuskopion pois hoijosta ja lähettiin kotia syömään , hoitopaikka on melko lähellä siinä nii sillä tulee ajettua joka arki aamun illon siitä ohite.
Jep, aamulla on purku tuonne John deeren kulmille niin jäin tähän öisimään.
 
Etsi kuvasta virhe. Vaikeustaso : helppo. Osa irroitettu ihan ajossa olleesta autosta.
IMG_20251002_140629.webp
 
Jossain Trafic, Primastar, Vivaro ei ole mitään lukitusta laakerin ulkokoolilla. Se on ainoastaan ahdistussovitteella kiinni.


Itseasiassa aika monet uudet, joissa kiinteä napa ovat näin.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös