Kyllä niissä aika kova jousitus on verrattuna johonkin perusmalliin.Enimmäkseen on kevytkuorkkeja nykyään, kun varustus painaa senverran paljon, ettei pakun kiloraameihin enää vuosiin ole oikein mennyt.
Raskaat kuormat ja kovat nopeudet vaatii vähän kovempaa alustaa, se sitten vaikuttaa hieman negatiivisesti potilasmukavuuteen...



