Havaintoja tarjoushinnoista

Mäkin ostin illalla tuollaisen pumpun. Monta jäi vielä jäljelle.

Ainakin osa myymättömistä päätyy Outlet-osastolle. Yksi sellainen on Vaasan keskustan Lidlissä.

On ne se siellä myynnissä pidempäänkin (viikkoja) ja samalla hinnalla, joskus jopa alennuksella. Jos ei lopulta mene kaupaksi, niin palauttavat takaisin isolle varastolle.

Yleensä ne tilaa tuotetta niin vähän varastoon, että ne myydään loppuun jo puoleen päivään mennessä.

Yleensä ne tilaa tuotetta niin vähän varastoon, että ne myydään loppuun jo puoleen päivään mennessä.

Öljypumppuja oli ainakin paikallisessa ihmeen paljon. Eilen iltapäivällä niitä jäi vielä varmaan 20-25kpl, kun omani hain. Oli niin halpa, jos yhteenkin kulmavaihteeseen saa öljyt vaihdettua ilman purkua, niin on hintansa haukkunut. :D

Noita pienkone akkuja kantsisi tilata vaikka varastoon, ovat itse hapotettavia. Joten eivät mene piloille, vanheneminen alkaa siitä kun se hapotetaan.

Ei ole paneli hinnankiroissa, vois koeluntosesti yhden lunastaa, postit kyllä tuplaa hinnan :confused:
Siellä on ollut myynnissä 4 € kalliimmalla tälläisiä:

IMG_20200814_142805.webp

Näissä siis ledit ja säädettävä leveys. Teräsrunko. Minä ostin Lahdesta viimeisen.

Tilasin viisi tällaista. Kärkkäisen huru-ukko ei tehne suurta tiliä näillä hinnoilla. Olkoon tämä kosto niistä kelvottomista ledivaloista, joita möi minulle viimeksi.
Minä en ostanut kuin yhden.

Tilasin viisi tällaista. Kärkkäisen huru-ukko ei tehne suurta tiliä näillä hinnoilla. Olkoon tämä kosto niistä kelvottomista ledivaloista, joita möi minulle viimeksi.
Meinasin pari akkua tilata, mutta jätinpä tilaamatta. Ainoa toimitustapa kotimaan rahti, 45 e. Tyypillistä nettikauppaa. Haen halvemmalla paikallisesta kivijalkakeupasta ja samalla tuen paikallisia yrittäjiä.

Klappi kun on nyt niin elektroninen, niin siitä sarja Zetoriin, Fergusoniin, Fordiin, ahtorosmoon, kesäkelkkaan, verrariin, bembersiin, jakkaraan jne... Ei tarvitse kuin yksi akkupaketti, jota siirtelee laitteesta toiseen.
Taitaa olla jo jossainpäin suomea sähköjakkara tekeillä :rolleyes:....mutta ei täällä.

Nyt rakentamaan sähkösohvaa. Saa ihan uudenlaisia ongelmia tutkittavaksi.
:epätieto::epätieto::epätieto:...Ihan tässä vakavasti pistää miettimään tarttisko anopille aikoinaan ostettu Esla sähköistää, ku ei vaimo antanu lupaa tehdä tällaista.....tosin kyllä moottorisahan moottorilla....

Klappi kun on nyt niin elektroninen, niin siitä sarja Zetoriin, Fergusoniin, Fordiin, ahtorosmoon, kesäkelkkaan, verrariin, bembersiin, jakkaraan jne... Ei tarvitse kuin yksi akkupaketti, jota siirtelee laitteesta toiseen.

Setkasta katkee runko ton sarjan voimalla.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin