Noita choiceday aleja tuntuu olevan harva se viikko menossa,
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Noita choiceday aleja tuntuu olevan harva se viikko menossa,
Käy siellä Heinolassa paikanpäällä, kun ohi ajelet ja pyydät rahat takas.Älkää tilatko Tooloutletista mitään. Yli kuukauden oon odotellut tavaroita, kuorma on kuulemma tulossa lähipäivinä....
Heinolan Kymppi on samaa firmaa.Onko se seuraava, joka kaatuu? Tuo on kai sama firma, kuin Tooloutlet.
![]()
Hei Trading Oy taloustiedot
Kaikki yritystiedot www.asiakastieto.fi/yritykset palvelustawww.asiakastieto.fi
Peruin koko tilauksen, suostuivat nikottelematta, ihme kyllä.Käy siellä Heinolassa paikanpäällä, kun ohi ajelet ja pyydät rahat takas.
On jännä paikka. Netistä voit ostaa halvalla ja noutaa sieltä, mutta tiskillä et saa tingittyä samaan hintaan.
Ei ole Saksassa tehtyjen keltaisten Scheppahien veroinen laite, ainakaan se, mikä taannoin tuli pojalle Torista ostettua, moottorikin piti kovaa ääntä ja sulakettakin poltti. Ja tuo liukupöydän katkaisuohjain huono kun ei saa max 45° kulmaan kuin yhteen suuntaan. Muutenkin jäi huono laatuvaikutelma, itellä se saksalainen v -89 ostettu TKU.Rakennussaha Scheppach TS310/400V/2.8kW | Netrauta.fi https://share.google/br5NlMWoTW7cDezhh
520€ kotiintoimitettuna. Onko hyvä tarjous?
Kiinasta harmi vaan tulee Scheppachitkin näköjään.
Malli on ollut vuosikymmeniä sama, hyväksi havaittu.
Kiitos tiedosta. Mun veljellä on sellainen 80 - luvun aito kanssa ja se on kyllä ollut tosi hyvä sirkeli.Ei ole Saksassa tehtyjen keltaisten Scheppahien veroinen laite, ainakaan se, mikä taannoin tuli pojalle Torista ostettua, moottorikin piti kovaa ääntä ja sulakettakin poltti. Ja tuo liukupöydän katkaisuohjain huono kun ei saa max 45° kulmaan kuin yhteen suuntaan. Muutenkin jäi huono laatuvaikutelma, itellä se saksalainen v -89 ostettu TKU.
Olin Oulussa työharjoittelussa omp.kone hommiin ja hommasin työkaluja.Hyvä asenne ja asiakaspalvelu jäivät mieleen.Oulussa Työkalutori konkassa, siellä on kai paikan päällä ollut alennusmyyntiä kiinteällä olikohan 30 vai 40 prosentin alennuksella. Ei oo tullu käytyä katselemassa joko loppu tavarat
TS315 mallimerkinnällä olevia Saksassa tehtyinä ollut ainakin 90-luvulla myynnissä, lienee sen jälkeen siirtynyt valmistus Kiinaan. Tuon kuvan yksilön pari vuotta sitten ostin kun halvalla sai ja otin siitä paremmat osat ja terät omaan ja möin uudemman hiukan kalliimmallaKiitos tiedosta. Mun veljellä on sellainen 80 - luvun aito kanssa ja se on kyllä ollut tosi hyvä sirkeli.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.