Havaintoja tarjoushinnoista

Jos jollakin käytössä yhden helvetin akkukoneita, ni Bauhausissa jonkinlainen akkutarjous:

Turun motonetissa oli poistomyynnissä mönkijöiden ja scoottereiden hihnoja, mäntiä ja tiivistesarjoja ainakin johonkin crossipyöriin ja mopoihin, kaikkia en selaillut läpi. Ja jotain muutakin 2 pyörä sälää, ilmanputsareita, sisuskumeja ym.
IMG_20250707_195033023_MFNR.webp
IMG_20250707_195246094_MFNR.webp
IMG_20250707_195359867_MFNR.webp

Älkää tilatko Tooloutletista mitään. Yli kuukauden oon odotellut tavaroita, kuorma on kuulemma tulossa lähipäivinä....

Älkää tilatko Tooloutletista mitään. Yli kuukauden oon odotellut tavaroita, kuorma on kuulemma tulossa lähipäivinä....
Käy siellä Heinolassa paikanpäällä, kun ohi ajelet ja pyydät rahat takas.

On jännä paikka. Netistä voit ostaa halvalla ja noutaa sieltä, mutta tiskillä et saa tingittyä samaan hintaan.

Dewaltin akut on Baukkarissa jokimmoisessa halvennuksessa .
Taisi olla muitakin tuotteita alessa.

Kai ne saman tyyppisiä on mutta uuden sukupolven kennot on pienempiä kooltaan.
Eli käytännössä kehittyneempiä kennoja mahtuu enemmän rinnan samoihin kuoriin.

Tihli vaihtaa parempien ihmisten akuissa, patteri mallin kennot lätyskän mallisiksi .
Dewaltilla on minusta ollut aina hyvä tuo akkusysteemi, niitä on töissä aika vanhoja akkuja ihan normaalisti käytössä.

Oulussa Työkalutori konkassa, siellä on kai paikan päällä ollut alennusmyyntiä kiinteällä olikohan 30 vai 40 prosentin alennuksella. Ei oo tullu käytyä katselemassa joko loppu tavarat

Rakennussaha Scheppach TS310/400V/2.8kW | Netrauta.fi https://share.google/br5NlMWoTW7cDezhh

520€ kotiintoimitettuna. Onko hyvä tarjous?
Kiinasta harmi vaan tulee Scheppachitkin näköjään.

:) Malli on ollut vuosikymmeniä sama, hyväksi havaittu.
Ei ole Saksassa tehtyjen keltaisten Scheppahien veroinen laite, ainakaan se, mikä taannoin tuli pojalle Torista ostettua, moottorikin piti kovaa ääntä ja sulakettakin poltti. Ja tuo liukupöydän katkaisuohjain huono kun ei saa max 45° kulmaan kuin yhteen suuntaan. Muutenkin jäi huono laatuvaikutelma, itellä se saksalainen v -89 ostettu TKU.

Ei ole Saksassa tehtyjen keltaisten Scheppahien veroinen laite, ainakaan se, mikä taannoin tuli pojalle Torista ostettua, moottorikin piti kovaa ääntä ja sulakettakin poltti. Ja tuo liukupöydän katkaisuohjain huono kun ei saa max 45° kulmaan kuin yhteen suuntaan. Muutenkin jäi huono laatuvaikutelma, itellä se saksalainen v -89 ostettu TKU.
Kiitos tiedosta. Mun veljellä on sellainen 80 - luvun aito kanssa ja se on kyllä ollut tosi hyvä sirkeli.

Oulussa Työkalutori konkassa, siellä on kai paikan päällä ollut alennusmyyntiä kiinteällä olikohan 30 vai 40 prosentin alennuksella. Ei oo tullu käytyä katselemassa joko loppu tavarat
Olin Oulussa työharjoittelussa omp.kone hommiin ja hommasin työkaluja.Hyvä asenne ja asiakaspalvelu jäivät mieleen.

Kiitos tiedosta. Mun veljellä on sellainen 80 - luvun aito kanssa ja se on kyllä ollut tosi hyvä sirkeli.
TS315 mallimerkinnällä olevia Saksassa tehtyinä ollut ainakin 90-luvulla myynnissä, lienee sen jälkeen siirtynyt valmistus Kiinaan. Tuon kuvan yksilön pari vuotta sitten ostin kun halvalla sai ja otin siitä paremmat osat ja terät omaan ja möin uudemman hiukan kalliimmalla :cool: eteenpäin. Tuossa huonoa tuo terän pikasäätö, paljon parempi se alkuperäinen veivistä pyöritettävä, ainakin jos muuta sahalla tekee kun pattinkia katkoo.
Tuo omani maksoi -89 2200 mk silloisesta Kuopion Joka-Koneesta, taitaa ainakin toinen kavereista pyöritellä työkalukauppaa vieläkin Kuopiossa (Roppola).

2023-08-27 12.44.10.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin