Helpommin tulee oikean näköinen, kun piirtää vasta valmistuksen jälkeen.Joskus se liika piirtäminen on pahasta, vaikka toisinaan saattaa se säästää turhalta työltä.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Helpommin tulee oikean näköinen, kun piirtää vasta valmistuksen jälkeen.Joskus se liika piirtäminen on pahasta, vaikka toisinaan saattaa se säästää turhalta työltä.
Helpommin tulee oikean näköinen, kun piirtää vasta valmistuksen jälkeen.
Naapurin kotipaikalla raput menee kiukaan vierestä
Mut se onki ison talon sauna, itellä on tollanen pikku talon pikku sauna ku yläkerrassa joutuu kumarassa kulkee.
Jos koko kattoala roikkuu possunhanuria niin riittääkö kumara vai pitääkö kontata ?Naapurin kotipaikalla raput menee kiukaan vierestä
Mut se onki ison talon sauna, itellä on tollanen pikku talon pikku sauna ku yläkerrassa joutuu kumarassa kulkee.
Eiköhän sinne yks possu sekaan mahdu.Jos koko kattoala roikkuu possunhanuria niin riittääkö kumara vai pitääkö kontata ?
Ukokin joskus kysyi, olinkohan klapikonetta vai mitä askartelemassa, että millaiset piirustukset siitä on? Minä ettäHelpommin tulee oikean näköinen, kun piirtää vasta valmistuksen jälkeen.
No helvetistäkö ne osaisi piirtää, kun koko laitettakaan vielä olemassa.Annat sen sille sikailija - Mulkwistille.Jaahas, kysyn vaan että mitä minä teen robotti-imurilla?
Kokeilet, toteat että eipä yllättänyt ja pistät vahingon kiertämään.Jaahas, kysyn vaan että mitä minä teen robotti-imurilla?
Sama homma se taitaa olla ympäri maata. Jos vain on jotain ilmaista tarjolla. Varsinkin jos pyttäriä, soppaa, nisukahvia tai makkaroita tarjolla niin joutilaat ja eläkeläiset ovat ensimmäisinä ottamassa niitä vastaan vaikka koskaan eivät olisi tarvinneet kyseisen liikkeen tarjontaa.Kouvolan eläkeläisten fase sivulle tuo tieto![]()
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.