Stardust
Kansalainen
Tuo on ymmärtääkseni se normaali vanha tapa. Sitä kutsuttaneen alennuksenantamiseksi tai tinkivaraksi.oletushinta on se kallis ja personoinnilla laskeutuu vain alaspäin
Personointi-jujun ymmärsin astetta tai paria erilaiseksi.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on ymmärtääkseni se normaali vanha tapa. Sitä kutsuttaneen alennuksenantamiseksi tai tinkivaraksi.oletushinta on se kallis ja personoinnilla laskeutuu vain alaspäin
Mulla ei kyllä muu toimi. Elisalla hyvällä tuurilla välillä saattoi tulla 1 mega ja mennä 0.1. Rouvalla ja tytöllä DNA, niin jostain syystä on aina wifin kautta verkossa. Törkeästi vaan kauppurit valehtelee, että teidän osoitteessa kuuluvuus on erinomainen...Telia toimii missä toimii.
Mulla ei kyllä muu toimi. Elisalla hyvällä tuurilla välillä saattoi tulla 1 mega ja mennä 0.1. Rouvalla ja tytöllä DNA, niin jostain syystä on aina wifin kautta verkossa. Törkeästi vaan kauppurit valehtelee, että teidän osoitteessa kuuluvuus on erinomainen...
On ne usein arpoessa nousseet, mutta saattaa johtua siitä että aikaa aiottuun päivämäärään onkin ollut esimerkiksi 29 päivää 30 päivän sijaan tai sitten muutkin ovat katsoneet samaa. Ehkä jopa oman matkaseurueen syytä. Kaikki selailleet samoja omasta, puolison ja koiran luurista, läppäristä ja jos jollain vielä nykyään on oikea tietokonekin. Private moden tai historian nollauksen vaikutusta en ole päässyt havaitsemaan.Oon joskus tuota testannut nimenomaan kaukolentoja ostaessani, kun silloin tulee pidemmän aikaa seurattua hintoja. Eipä ole ollut koskaan mitään merkitystä. Samoin hotelleja yms. varatessa.
Huomenna. Vaasan avajaistarjoukset jo nähtävillä.https://www.puuilo.fi/vaasa
Puuilo Vaasa avataan to 11.2. klo 8 osoitteeseen, Myllykatu 16, 65100 Vaasa.
Avajaisia vietetään torstaista sunnuntaihin ja luvassa on mahtavia avajaistarjouksia! Tuotteita on rajoitettu erä ja ne saattavat loppua pian – ole siis nopea. Tarjoukset julkaistaan tällä sivulla ti 9.2. klo 8. Tarjoukset ovat voimassa vain Vaasan Puuilossa.
No ei kai se halvemmalla myy jos kalliimmankin hinnan sa, hulluhan se olisi. Ethän säkään satasella myy jos kaksisataa saat...En muista tuliko jo avauduttua tähänkin ketjuun mutta ainakin minua suuresti ärsyttää jos kauppias ei kykene ilmoittamaan viimeistä hintaa kysymättä.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.