Havaintoja tarjoushinnoista

Ennestään oon tiennyt että esim. lentoyhtiöillä kun tuut sivulle seuraavan kerran hinta on kalliimpi eli incognito tilassa näkyi se halvin hinta. Ei omaa kokemusta oo varsinaisesti

Oon joskus tuota testannut nimenomaan kaukolentoja ostaessani, kun silloin tulee pidemmän aikaa seurattua hintoja. Eipä ole ollut koskaan mitään merkitystä. Samoin hotelleja yms. varatessa.

Telia toimii missä toimii.
Mulla ei kyllä muu toimi. Elisalla hyvällä tuurilla välillä saattoi tulla 1 mega ja mennä 0.1. Rouvalla ja tytöllä DNA, niin jostain syystä on aina wifin kautta verkossa. Törkeästi vaan kauppurit valehtelee, että teidän osoitteessa kuuluvuus on erinomainen...

Mulla ei kyllä muu toimi. Elisalla hyvällä tuurilla välillä saattoi tulla 1 mega ja mennä 0.1. Rouvalla ja tytöllä DNA, niin jostain syystä on aina wifin kautta verkossa. Törkeästi vaan kauppurit valehtelee, että teidän osoitteessa kuuluvuus on erinomainen...

Sama täällä, telia toimii, elisa saattaa jossain huonessa toimiakin, mutta jos haluaa pätkimättömän puhelun, niin paras mennä ulos, dna liittymällä on mentävä naapurikylään, mobiilidata ei toimi kun telialla.

Tytöllä on Kuopiossa Telia, koska toimii siellä. Täällä Elisa, koska toimii täällä. Muorilla DNA.

Oon joskus tuota testannut nimenomaan kaukolentoja ostaessani, kun silloin tulee pidemmän aikaa seurattua hintoja. Eipä ole ollut koskaan mitään merkitystä. Samoin hotelleja yms. varatessa.
On ne usein arpoessa nousseet, mutta saattaa johtua siitä että aikaa aiottuun päivämäärään onkin ollut esimerkiksi 29 päivää 30 päivän sijaan tai sitten muutkin ovat katsoneet samaa. Ehkä jopa oman matkaseurueen syytä. Kaikki selailleet samoja omasta, puolison ja koiran luurista, läppäristä ja jos jollain vielä nykyään on oikea tietokonekin. Private moden tai historian nollauksen vaikutusta en ole päässyt havaitsemaan.

Muutamankin kerran on hotelli tai matkapäivä vaihtunut tämän hintasegmentoinnin ansiosta. Eipä se niin haittaa, kun on ajoissa liikkeellä. Ai hitto niitä aikoja, kun saattoi vaikka matkustaa.

Toisaalta kaukolentojen hintoja en ole koskaan edes katsonut, eivätkä hotellitkaan ole niitä kaikkein kalleimpia olleet. Voi olla, että edullisimpien hintojen esiintyvyys tai mikä vaan vaihtelu keskiverrosta alaspäin kovasti vaihtelee tuoteryhmän tai hintatason mukaan.

Viimeksi muokattu:
https://www.puuilo.fi/vaasa

Puuilo Vaasa avataan to 11.2. klo 8 osoitteeseen, Myllykatu 16, 65100 Vaasa.

Avajaisia vietetään torstaista sunnuntaihin ja luvassa on mahtavia avajaistarjouksia! Tuotteita on rajoitettu erä ja ne saattavat loppua pian – ole siis nopea. Tarjoukset julkaistaan tällä sivulla ti 9.2. klo 8. Tarjoukset ovat voimassa vain Vaasan Puuilossa.
Huomenna. Vaasan avajaistarjoukset jo nähtävillä.

https://issuu.com/puuilo/docs/puuilo_vaasa_avajaiset?fr=sYWM5NDIzNTY2OTc

Halpuutuksen uhri, tilasin Chicago Pneumatic CP7769 3/4" iskevän mutterinvääntimen.

Tuosta on tullut uusi malli, jossa punaiset kuoret. Tekniset arvot kuitenkin samat. Ajattelin pärjääväni tämän asian kanssa. Toivottavasti milliset hylsyt pysyy tuossa 19,05mm karassa.

https://www.karkkainen.com/verkkoka...va-mutterinvaannin-mutterivaannin-pulttipyssy

Siellä on myynnissä myös pari CP:n 1" pulttipyssyä.

P.S. Klappi, ei oo pakko ostaa.

Etelä-Suomen Sanomat, lehti ja digi lähes puolet halvemmalla kuin kestotilaajille. 20vko:a tai 10vko:a.

ess.fi/kokeile

En muista tuliko jo avauduttua tähänkin ketjuun mutta ainakin minua suuresti ärsyttää jos kauppias ei kykene ilmoittamaan viimeistä hintaa kysymättä.

En muista tuliko jo avauduttua tähänkin ketjuun mutta ainakin minua suuresti ärsyttää jos kauppias ei kykene ilmoittamaan viimeistä hintaa kysymättä.
No ei kai se halvemmalla myy jos kalliimmankin hinnan sa, hulluhan se olisi. Ethän säkään satasella myy jos kaksisataa saat...
Jos asiakas ei tajua kysyä paljonko se oikeesti maksaa vaan pulittaa mitään puhumatta pyyntihinnan niin kyllähän se on ihan asiakkaan henkilökohtainen voivoi eikä kauppiaan vika.....

Mä varasin 543sahan netistä mutta ruksasin että maksan paikanpäällä....ja siellä vähän hintaa viilattiin niin 90e halpeni.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin