Ostetaan Vastaanotetaan Harmaata hd-pe pala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pajs
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

pajs

Mutunvilkku Pietarsaaresta
KK Plus ADpack
Tarttis saada katetun kärryn harmaata kuomu muovia pala. Oman kuomun hitsaustarpeiksi. Käsittääkseni ne on kaikki HD-PEetä. Tai linkki vinkki mistä sais harmaata tankoa.
Laita yyvee.

Tarttis saada katetun kärryn harmaata kuomu muovia pala. Oman kuomun hitsaustarpeiksi. Käsittääkseni ne on kaikki HD-PEetä. Tai linkki vinkki mistä sais harmaata tankoa.
Laita yyvee.
Mulla on rikkinäisestä kuomusta leikattu n. neliön pala, mutta olen ollut siinä käsityksessä, että se on ABS:ää.

Laita yyvee.
Oulussa vink.fi on muovifirma. Myyvät hukkapalasia myös "roskiksesta". Harmaa voi olla tiukassa löytää

Kuomut on polyeteeniä että kestää pakkasta. Muut lohkeaa.

Kuomut on polyeteeniä että kestää pakkasta. Muut lohkeaa.
Tuo mun kuomun pala on jostain ysäriltä ja todella monesta kohti oli halki, juuri kuten ABS halkeaa. Siksi uskoisin sen olevan ABS:ää. Muistelisin että jossain olisi ollut leimatkin siellä kuomussa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin