Fiat 880 DT

Viestiketju:
Fiat 880 DT

rölli

Kähmy
Liittynyt
30 Tammikuu 2017
Viestit
368
Tällänen tapaus tuli isoon huoltoon.
Itelle aivan outo laitos, eli ihan ensimmäisenä vaihdekaavion kuva
olis jees.
Kaikki vinkit ko. traktoriin liittyen.

Ilmainen mainos! Tulossa myyntiin, kun saadaan kone huollettua ja
metsäkärry perään.
 
H kaavio 1-4 ja oik takana R.
Kertoja vähän riippuu vuosimallista, mutta 1 edessä ja isompia taaksepäin joko 1 tai 2. Ja hyvällä tuurilla voi olla ryöminnällä eli 1 alueelta keppiä vähän taaksepäin, sitten vasemmalle ja taakse niin on ryömintä jos löytyy sellainen. Se on vähän hankala saada päälle ja monesti vielä hankalampi ottaa pois...
 
Olikos tuo niitä malleja, joissa oli vaihteiston ja perän öljyt erilliset ?
 
On joo eri öljyt. Laatikon öljyntäyttö hytin korvan juuresta ja peräöljy vuosimallista riippuen tikun tai reiden etupuolella olevan reiän kautta
 
Sillä vaan asian ilmi otin, kun tuon rakennetyypin vaihteistoja on rikottu, kun öljynvaihdossa ei ole osattu vaihteistoon erikseen öljyjä laitella takaisin....
 
Tutua juttua täälläpäinkin.. isännät laskenu kaikista pohjaropuista pihalle, ja osattu vaan perästä täyttää..

Romua tuli..
Ihan hyvä ajaa tuo munakeppiviiatti. Jos on kunnossa.
 
Tällänen tapaus tuli isoon huoltoon.
Itelle aivan outo laitos, eli ihan ensimmäisenä vaihdekaavion kuva
olis jees.
Kaikki vinkit ko. traktoriin liittyen.

Ilmainen mainos! Tulossa myyntiin, kun saadaan kone huollettua ja
metsäkärry perään.
onko 5 pyttyinen. En tarkkaan muista, mut vasen keppi 1-2-3-4 niin kuin autoissa, oikean puolinen tais olla alueet- peruutus. Tai toisinpäin. Viisaammat korjaa, ajanut tuollaisella 880dt viimeksi -98
 
Eikös 880 ole tarkemmin 880-DT5 eli vitoskoneella ?
Sellaiseen tuossa kesällä siirtopumpun vaihdoin.
 
Vanhat 880 4 pyttyisiä ja niihin ilmeisesti koneen osat jo hankalempia löytää. 5 pyttyisiin jo löytyy osia, mutta kansipahveja ei originaalina enää meinanut löytää, kun keväällä piti kurkkia 880 mäntien päitä.
 
Niin ulkoisesti muuttunut pyöreät ajovalot neliskanttiseksi, suurin muutos lie varmaan vaihteiston kansi, eli kepit muuttunut sivulle
 
On joo eri öljyt. Laatikon öljyntäyttö hytin korvan juuresta ja peräöljy vuosimallista riippuen tikun tai reiden etupuolella olevan reiän kautta
hytin korvan juuresta, voitko tarkentaa, ettei kaveri huomaa, että outo merkki ja siksi sormi suussa:rolleyes:
 
Oikealla puolella laatikon kupeessa hytin etukorvakkeen takapuolella, 27 tai 30 avainkannalla proppu
 
Millaisiin täytös määriin kannattaa varauta?
Ettei eksy liian pieni astia alle.
 
Itse peräosan öljyä voi ajaa traktorin hydrauliikalla letkun kautta astiaan, niin ei tarvii kuin loppuloraukset päästää propusta purkkiin.
 
Oliko etunapojen kanssa, että täyttö ropunreiän ollessa klo 9 tai kolme?
 
Sitten eteenpäin.
Mistähän vaihteisto ja perä tyhjennetään?
Jännitys kasvaa, on koko pohjan kattava
pohjapanssari.
 
Takaisin
Ylös