Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Pallobunkkerin rakennusperiaate viime sotien ajoilta.Kun olisi iso ilmalla täytettävä puoli pallo, niin olisipa helppo tehdä vaikka Bastu Iglu. Pallo pellolle ja pienkone lumilingolla tykitystä - letkulla kastelua jäädytykseksi. Päivän päästä ilmat pois ja ei kun laudepenkit - kiuas sisälle.
Tuolta valikoimaan.Kun olisi iso ilmalla täytettävä puoli pallo, niin olisipa helppo tehdä vaikka Bastu Iglu. Pallo pellolle ja pienkone lumilingolla tykitystä - letkulla kastelua jäädytykseksi. Päivän päästä ilmat pois ja ei kun laudepenkit - kiuas sisälle.
Täh?Roosa laittaa haasteita näihin hakuihin. Tällä kertaa kielenä on puola. Viimeksi tais olla ranska.
Onhan sekin mahdollista, että mun puhelin tarjoilee näitä haasteita.Täh?Kyllä mulla näkyy englantialaisten kielellä.
Mulla näkyy nuo ainakin ranskaksi tai sitten se viimeinen viinipullo oli liikaa...Täh?Kyllä mulla näkyy englantialaisten kielellä.

Saarivaltion murretta mullekin tarjoilee, tietämyskone ja kuukkelin selaaja...Täh?Kyllä mulla näkyy englantialaisten kielellä.
Taitaa mullakin edellisestä viininjuontikerrasta olla parisen viikkoa, mutta kun ei sitä tiedä miten pitkäksi aikaa nuo ranskalaisuudet jää elimistöön...Ranskaa tarjoaa ilman viiniäkin.
itellä on moinen, ulkoseinä missä kiuas on, on matalampi ku oven puoli. Löyly tulee erityisen hyvin tohon kiukaan ristikulmaan ku se on korkeempikin. Mut ei suurta vaikutusta, että en näkisi estettä tehä moista.Onkos kellään kokemuksia pulpettikattoisesta saunasta? Siis että myös sisäkatto on kulmassa. Mietin vaikutusta löylyihin kun sellaisen ajattelin toteuttaa. Eli korkeammalla seinällä on ikkuna ja kiuas, toisella sivulla ja vastapäätä lauteet.
Ikkunaseinä olisi 2,5m matkalla n. 30cm korkeampi.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.