Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
1000nm makita lyö n.800nm pitkällä konehylsyllä..Onkos kukaan testannut akkumutterivääntimien todellisia tehoja luvattuun nähden esim milwaukee tai makita.
Minä testailin hikoki wr18dbdl2 jolle luvataan 305Nm, testaus metodina M16 pultti 2kpl prikkoja ja mutteri viilapenkkiin kiinni ja momenttiavaimella kiristys, 200 nyyttoniin kiristetty lähti heti auki, mutta 250 nyyttonia ei lähtenyt ainakaan parin sekunnin päryyttämisellä, hylsynä koneessa normaali kirkas 1/2 tuumainen, sitä en koittanut olisiko konehylsy vaikuttanut asiaan
1000nm makita lyö n.800nm pitkällä konehylsyllä..
Näissä mittauksissa on ongelmana ruuvien liikekitka, eli 800nm kiristetty ruuvi ei kiristy lisää 850nm eikä myöskään avaudu 800nm.
Vedetty muutama samanlainen pultti kiinni mopolla sekä momenttiavaimella ja verrattu avaamiseen tarvittava momenttia.Minkälaisella metodilla tuo on testattu?
Onkos kukaan testannut
Mutta tehokas.Voi ristus kun oli raskas koneth
Näytä liitetiedosto 122824
Minä en kuuhun ole menossa joten vähempi riittää.Turhia tollaset, momettiavaimeen luotan.
Niinpä, pikkukoneellakin tuolla sauvalla taitaa mennä liika tiukkaan.Minä en kuuhun ole menossa joten vähempi riittää.
Ei ole 12v konetta millä kokeilla...Niinpä, pikkukoneellakin tuolla sauvalla taitaa mennä liika tiukkaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.