2017 PAUKKEET! 27.-28.5.2017 Paukepäivät, Sastamala

Kyllähän toisaalta vakiokävijät / esittelijät yleensä toisensa tietää tai muistaa jo ekakerran jälkeen .... Myös melkoinen osa vierailijoista voi olla asioista yllättävän hyvin perillä, vaikkei foorumilla olekkaan .....
Viimekeväänäkin moni tuli jutustelemaan kanssani pelkästään sillä perusteella, kun videoiden perusteella tiesi mun kalustoa ja naaman .....

Mikäli kelit on entisen tapaiset, niin mulla lienee taasen se normi vakioasustus päällä

dHzB.jpg

dQgO.jpg

No voi nyt taas... :outs: :lol:
Saattaa mulla ehkä jotain muutakin olla päällä, mutta en nyt tajunnut että jokainen vaatekappale pitää erikseen luetella. :höpö:

No voi nyt taas... :outs: :lol:
Saattaa mulla ehkä jotain muutakin olla päällä, mutta en nyt tajunnut että jokainen vaatekappale pitää erikseen luetella. :höpö:
No mut jos mä vedän päälleni ne valtra-kuosin bikinit, niin taitaa olla se ja sama onko sulla sit muita ko se essu tai lippis, ei tontilla kuitenkaan enää ketään ole :rotfl:

No mut jos mä vedän päälleni ne valtra-kuosin bikinit, niin taitaa olla se ja sama onko sulla sit muita ko se essu tai lippis, ei tontilla kuitenkaan enää ketään ole :rotfl:
Jaa niin ko kaikki juoksee tietysti sitten sun perässä. :D

Sehän ois @borg ihan huippua jos saisit sen laskurin ympättyä tähän vastauslaatikon lähettyville "mainoksena"..

Päivälaskuri voidaan laittaa foorumille, mutta...

...se saattaa herättää kansainvaelluksen. Pitää keskustella aiheesta Pauketeamin kanssa.

Toissa ehtoona kuulu suulista omituista pauketta
ei ole varmaa toimiiko kyseinen ämyri monsteri reilun 100 päivän päästä itteeki jännittää:hermot:

ei kuvakaan kerro kaikkee.......:epätieto::puna?:

voimmää laittaa lisää jos tarttee kuvia tosta

IMG_20170206_164813.webp
IMG_20170206_164825.webp
IMG_20170206_164805.webp

Joko se on niin äkkiä:eek: ei taida ehtiä mitenkään kun ei oikein kunnolla ole alkanutkaan.
Nuo kuuluu jollain tapaa toisiinsa:

kaasari.webp
laippa.webp

Onhan täs vielä hiukka reilu 3kk tehokasta aikaa jäljellä puuhastella.... Ja yleensä se kiire alkaa vasta viikko-kaks ennen tapahtumaa.....
Edellisvuonnaki mulla oli Alliksen hydepumppu osasina pajan pöydällä viel perjantai päivällä, ja asentamatta toki kans .....

Hoplaa Borg !!!

Kalenterista fyysisesti laskelmieni päivien mukaan 103 olisi päivää jäljellä deadlineen, siis PAUKEPÄIVIIN 2017 ........

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin