2017 PAUKKEET! 27.-28.5.2017 Paukepäivät, Sastamala

Ilman muuta, vähintään la-su aika, mutta suositus kokemuksesta on, että pe-su ajan kannattaa olla. Siinähän on Helatorstaikin juuri samalla viikolla, ni saa reippaan rentoutumisretken tehtyä rauhassa..... Ja jos vielä varaa kaiken varalta maanantain kotiutumisajaksi, siis jos kuitenkin .....

Edellä kirjoittamani varmaan monet mukana paikalla olleet vahvistaa, että miniminä on melkeinpä se pe illasta -su iltapäivään aika ....... Tosiharrastajat venyttää lähdön maanantaihin .....

Itse viimevuonna ilmestyin paikalle perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina.. ja sitten vielä maanantaina evakoimaan kaluston =D.
Tälläi suht liki asuvana kotoota käyminen tuntui ihan hyvältä ratkaisulta.

Tänävuonna varmaankin jotain vastaavaa, vaikka sänkyhän mulla on mukana =D.

Itse viimevuonna ilmestyin paikalle perjantaina, lauantaina ja sunnuntaina.. ja sitten vielä maanantaina evakoimaan kaluston =D.
Tälläi suht liki asuvana kotoota käyminen tuntui ihan hyvältä ratkaisulta.

Tänävuonna varmaankin jotain vastaavaa, vaikka sänkyhän mulla on mukana =D.

Onko siellä meno niin kovaa ettet viitsi kotona käydä nukkumassa..?:D

Olen mm. paukepäiväreissuilla käyttänyt booking.com:in palvelua kun olen etsinyt majoituspaikkaa. (Matka on yleensä jatkunut paukkeilta kauemmaskin). Nyt lähettivät alennuskoodin, jolla saa 10 euroa pois majoituksen hinnasta. Summa maksetaan jälkikäteen ja sen saa myös vinkin antaja.

Bookingia en voi kyllä moittia. Palvelu on aina pelannut hyvin. Löytyy myös halpoja paikkoja ja usein varaus on mahdollista peruuttaa, jos suunnitelmat muuttuvat.

bookingkoodi.webp

Siinä tapauksessa, että joku myös harrastaa pidennettyä paukematkailua, tässäpä tuo linkki: https://www.booking.com/s/88158680

sauna remotti on kesken asunvaunun veto fordista tuli ölyt pihalle perskeles taitaa tulla kiire ja hoppu
mutta onnesta Kukko on kylmää. :)

Nyt painaa muita projeketja niin paljon päälle, että vapautan viime paukkeitten jälkeen ilmoittaneeni ajettavan kylpyammeen idean vapaasti muiden toteutettavaksi. Talon laajennus projekti pitäisi alkaa heti keväällä ja vanhan osan remontti jo sitä ennen, joten muut suunnitelmat saavat luvan lykkääntyä.

Tässä vuoden 2016 "virallista" retrotekniikan videokoostetta Petteriltä ( TurboLaserVideo ) odotellessa, nostetaanpas taas paremmin näkyviin aiemmat, vuosien -14 ja -15 "viralliset" videot

Ja Allis-videota, Go-Prolla osin kuvattuna

Mites sieltä on sitä vettä oikkei saatavilla? Aattelin jos ottais noita vanhoja perämoottoreita mukaan ja tekis niille jotkut tynnyrit missä käyttäis, ni löytyyks sieltä joku letkusysteemi tai tankkikärri millä ne paljut täyttäis. Ois muutama ihan mielenkiintoinen prutku tuua näytille.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin