On kyllä niin kuollu foorumi se......aina voi siirtyä härveliwoorumille![]()
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
On kyllä niin kuollu foorumi se......aina voi siirtyä härveliwoorumille![]()
TS82 sitkeesti jaksaaOn kyllä niin kuollu foorumi se...
tänne ei tule vaikka nätisti pyytää.Vasta kävin kattelemassa vaan pitäis vissiin kirjootella myös.TS82 sitkeesti jaksaatänne ei tule vaikka nätisti pyytää.

Nyt olen pettynyt, kuinka heikko ymmärryskyky voikaan kansalaisella olla!Mikäli olen oikein ymmärtänyt, niin viihtyy tuollaisissa tilanteissa erittäin mielellään...![]()

Mä voin koittaa jonkun hammaspyörän löytää firman roskiksesta. Joku tollanen 50cm halkaisijaltaan ja 10cm paksu ratas osi näyttävämpi...Tässähän pitää kehittää joku KK ansiomerkkivalikoima, niin on prenikoita ylipäällikön rintaan näihin tuleviin edustustehtäviin.
Toimisko ruosteinen kiintoavainsarja?
Kiiltävä setti keräis vaan pyryharakoita kainaloon.
Siihe pystyis jo tekeen peukalonvahvuisesta ruosteisesta harjateräksestä KONEKANSA tekstin, luonnollisesti mutkapuikolla kuonat tallella tai migillä umpilangalla ilman kaasua hitsattuna.Mä voin koittaa jonkun hammaspyörän löytää firman roskiksesta. Joku tollanen 50cm halkaisijaltaan ja 10cm paksu ratas osi näyttävämpi...
Joo, Toyotan turvavyöstä hihna siihen ja kaulaan niin kuin rotisseursilla.Mä voin koittaa jonkun hammaspyörän löytää firman roskiksesta. Joku tollanen 50cm halkaisijaltaan ja 10cm paksu ratas osi näyttävämpi...
Kuulin jutun radiosta, Konekansa mainittiin. Torille![]()
Punkaharjulainen metallipaja painaa kahta vuoroa – valmistaa 15 000 kamiinaa Ukrainaan
Lions Club tilasi viime vuonna tuhansia kaminoita punkaharjulaisfirmalta. Tänä vuonna tavoitteena on toimittaa 15 000 kamiinaa sodassa kärsiville siviileille.yle.fi
Toimittajakin on osannut viitata

Kyllä pitäs tehä juttu ylipäälliköstä joka kanavan iltauutisiin!Yle kierrättää juttuja monessa mediassa. Saattaa olla jopa tv-uutisissa.
Kyllä pitäs tehä juttu ylipäälliköstä joka kanavan iltauutisiin!
Alahhan kammata nuamoo jo valamiiks!![]()

Klo 18 uutisissa näytti jo lupaavalta, mutta tuli väärä haastattelunauha.Yle kierrättää juttuja monessa mediassa. Saattaa olla jopa tv-uutisissa.
Täällä ei tullunna, oli ilmeisesti alueuutisosastossa.Klo 18 uutisissa näytti jo lupaavalta, mutta tuli väärä haastattelunauha.Pitääpä katsoa puoli yhdeksältä uudelleen.
Silloin pari vuotta sitten Riitek laserleikkasi ja taivutti hyväntekeväisyystalkoilla Savonlinnan kamiinaprojektin pellit. Niitä sitten hitsattiin ympäri kyliä. Riitek ja Samiedu saivat ihan hyvin julkisuutta ja nyt se on poikinut ihan oikeita töitäkin, jolla lisäksi hyvä tarkoitus. Topi on tekevä mies.![]()
Punkaharjulainen metallipaja painaa kahta vuoroa – valmistaa 15 000 kamiinaa Ukrainaan
Lions Club tilasi viime vuonna tuhansia kaminoita punkaharjulaisfirmalta. Tänä vuonna tavoitteena on toimittaa 15 000 kamiinaa sodassa kärsiville siviileille.yle.fi
Toimittajakin on osannut viitata
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.