Itsellä oli viimeinen niitti kun löytyi pottupellosta hirven suolet pottuja nostettaessa, lähti maat vuokralta samantien, ei ollut ainut syy mutta tuo sai kusikupin kaatumaan.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Maksaako joku maanvuokraa? Meillä päin alun toista sataa ha palkkioksi vain veetuilua.
Maksaako joku maanvuokraa? Meillä päin alun toista sataa ha palkkioksi vain veetuilua.
Niin, kukin omiin syihin vedoten.Itse olen vuokrannut maani kyllä, mutta vuokrarahan määrä ei riitä korvaamaan vahinkoja, joita hirvet ja maastoautot aiheuttavat.
Älytöntä toimintaa, sama kun käskettäisiin auraamaan lunta vaikkei ole lunta, tai pilkkomaan puita vaikkei ole pöllejäkään.Tähän vielä lisäisin tarkennusta.
Seuroilla on omat velvoitteet jäsenilleen. Metsästäville se voi olla että pitää n+1 viikonloppuna tai tietty osuus päivistä metsästyskaudella olla metsällä jos jaolle haluaa. Tietysti siihen pakolliset talkoopäivät lisäksi. Siinä ei huomioida säätä tai saatua riistan määrää.
Itse olen vuokrannut maani kyllä, mutta vuokrarahan määrä ei riitä korvaamaan vahinkoja, joita hirvet ja maastoautot aiheuttavat.
hyödyt jää saamati yhden idiootin vuoksi.
Niinpä, jos kuormituslappu on rispaantunut, ettei saa tekstistä selvää, niin virallisesti pitäis muuten ehjäkin liina poistaa käytöstä ja tuhota.Kuinka vanhoja nuo pätkityt liinat?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.