No eikö kannata tehdä DIY versio.
Letku kemikaalipönikkään.
Letkussa takaisku ettei valu takasin pönttöön.
T-haara, joista yhteen liitokseen tää letku.
Toiseen liitokseen letku joka johtaa sinne jätevesijärjestelmään ja tässä letkussa takaisku niin päin ettei jätevesijärjestelmästä tule T-haaraan päin ainetta.
Kolmannessa liittimessä, jos ny oikein tekee DIY version, on iso lääkeruisku.
Jollain, vaikka pienellä lineaarimoottorilla ja ajastimella tehdään sitten kerran vuorokaudessa ajastettuna (tai pienemmällä ruutalla useammin per vuorokausi) edestakainen työisku, jolloin imetään pöntöstä kemikaali ja ruiskutetaan se jätevesijärjestelmään...