Myydään Myydään Pomo 185 niittokone

masseywasharris

Kansalainen
KK Plus ADpack
Tästä jollekin hihnanvaihtoja tarvitseva Pomo 185 niittokone. Koneella ei ole paljoa niitelty teräpalkin ja hattujen maaleista päätellen.Mulla on noita kaksi kappaletta, niin ylimääräinen joutaa pois. Nuo ovat siis hiukka vaihtelevamaineisia koneita. Vietä elämäsi kesä Pomon kanssa:D. Nivelakseli ei kuulu kauppaan.

Hp 200€

Sijaitsee Vihdissä Jokikunnalla.
Nolnelnol 7162090

Email: jukkamattiuusitalo@gmail.com
IMG_20210615_180040.webp
IMG_20210615_180054.webp
IMG_20210615_180132.webp
 
estre toimii hyvin. eilen vaihdoin lieriön laakerit.. hiukan kyl tuo kiinnostais, mut on noita romuja jo liikaa ehkä..
 
estre toimii hyvin. eilen vaihdoin lieriön laakerit.. hiukan kyl tuo kiinnostais, mut on noita romuja jo liikaa ehkä..

@sakkuli vaan tarkotti, että jos se sais natikkansa käyntiin ennen mun Mersua, niin sille kelpaa estre. Vaan taitaa nää kumpainennii moottorikeksintö olla toistaiseks vähän telakoitten armoilla.
 
jollei oo uudelleen maalattu niin tuohan on ajamaton laite:shokki:.. huomenna lähteä estrellä kaatamaan heinää.
Ei oo uudelleen maalattu. Suojakoppa on tehtaalla maalattu rasvaisen pellin päälle ja sieltä maalit kesii levyinä irti. On kyllä syynsä, että nuo on vähän käytettyjä:rolleyes:. Tänään hain toiseen Pomoon molemmat uudet hihnat. 177€ kustansivat:haisemaan:+ terähihnan kiristimen laakeri 7€ ruostuneen tilalle.
 
Tänään kaatui toisella Pomolla heinää kuin Suomi-filmeissä uusilla hihnoilla:eyepop:. Tosin teräpalkin hihna on sitten aika anuksesta vaihtaa:sad:.
 
Kokemuksesta voin kertoa ettei ratasvälitteisen Kuhnin omistaminenkaan ole aina niin ruusuilla tanssimista...
Halvempi se remmi taitaa noihin olla kuin Kuhnin rattaat....
 
Estressäkään ei kestä laakerit, jos lieriö menee epätasapainoon. Mun estressä ei oikeastaan muuta vikaa ole ollut.
 
Pomo on alustavasti myyty kahdella kaljalaatikolla kaverille. Jos hän nyt enää haluaa heinää tehdä. Jäi pöyhityt karhot sateeseen urakoitsijan oharin takia ja kotona muija hevosineen pinkeänä:pesis:

Pomolla niitelty uusilla hihnoilla 12 hehtaaria yhteensä. Ei ihan susipaska kone olekaan kun hihnoja kiristelee muutaman hehtaarin välein. Ilmoituksen saa poistaa.
 
Mites tuo terien hihnankiristimen laakeri. Mistä löydän sellaisen? Mulla koko laakeri on hävinnyt taivaan tuuliin
Terve. Teräpalkin sisällä olevan hihnan ja sen kiristimen laakeri on 6006 ja voimansiirron hihnan ohjainpyörän laakeri on 39P05. Se kahdesta niitatusta puoliskosta kasattu ohjainpyörä siis.
 
Terve. Teräpalkin sisällä olevan hihnan ja sen kiristimen laakeri on 6006 ja voimansiirron hihnan ohjainpyörän laakeri on 39P05. Se kahdesta niitatusta puoliskosta kasattu ohjainpyörä siis.
Kiitoksia, tuon teräpalkin sisällä, päässä oleva laakeri tosiaan hävinnyt kokonaan. Osaatko sanoa mikä virka niillä kahdella mutterilla siinä kiristimessä on? Ne ei ollut missään kiinni mulla.
 
Kiitoksia, tuon teräpalkin sisällä, päässä oleva laakeri tosiaan hävinnyt kokonaan. Osaatko sanoa mikä virka niillä kahdella mutterilla siinä kiristimessä on? Ne ei ollut missään kiinni mulla.
En nyt aivan muista rakennetta, mutta pomon käyttöohjeet ja varaosakuvasto löytyy kyl nopsaan googlettemalla. Oisko ollut masinistipalstan kautta. Voit sitten päivän varata aikaa ja laatikon bisseä siihen teräpalkin hihnan vaihtoon ja kiristinremonttiin:eka:
 
En nyt aivan muista rakennetta, mutta pomon käyttöohjeet ja varaosakuvasto löytyy kyl nopsaan googlettemalla. Oisko ollut masinistipalstan kautta. Voit sitten päivän varata aikaa ja laatikon bisseä siihen teräpalkin hihnan vaihtoon ja kiristinremonttiin:eka:
Tässä on jo pari iltaa puuhasteltu. Vähän oli lautaset tiukassa Pitääkö tuo käyttöohje jostain etsiä. Kiitos vinkistä.
 
Tässä on jo pari iltaa puuhasteltu. Vähän oli lautaset tiukassa Pitääkö tuo käyttöohje jostain etsiä. Kiitos vinkistä.
Kyl se kannattaa ladata. Löytyy hihnan reititykset sitten kasattaessa. Ja liitä lautasia ei parane sitten sekoittaa. Niistähän joka toinen oli senkatuilla rei'illä ja uppokantapultilla. On se pieni asennnuskorkeusero niissä, jotta terälaput ei kolise yhteen lautasten välillä.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös