Ha peräkärryn laatu, laidat, varusteet, paino, kuormaus, jne...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kontsa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koroke pistorasialle, irrotettava vetokoukku -> mikään ei saa tulla "puskurilinjan" ulkopuolelle kun koukku on irti että saa sen muovisuojan paikoilleen... (En ole ainakaan 10 vuoteen irrotellut koukkuja niin ei ole itselle väliä...)

Ja kun on vielä 13 napainen pistorasia kyseessä niin käytössä sitä joutuu pyörittelemään yms. Niin se käyttö on aivan erityisen ikävää.
Tuo 4 cm paksu 3d printattu palikka tuo sitä rasiaa jokseenkin riittävästi ulospäin jottei pistokkeen pyöräytyksiä yms. Tarvitse enää tehdä puskurin sisällä...

Ei se mahdoton ole käyttää, mutta sanoisin että ikävässä paikkaa...
Tämä juuri on älytöntä, kun ihmiset hakuaa, ettei mitään näy. Tai oikeastaan ihmiset ei edes halua sitä vaan valmistajat myy sitä ihmisille. Käytännössä mahdoton on käyttää, jossain puskurin alla. Irtokoukku ylipäätään on täysin käsittämätön idea. Tai on se hätäisesti käyttökelpoinen niille, joiden käyttö on kaksi kertaa vuoteen. Kevällä kaksi jätesäkillistä lehtiä kierrätysasemalle ja kesällä soutuveneen vienti mökille. Mutta jos vaikka edes viikottain koukkua käyttää, niin kuka sitä irroittelee?
 
Irtokoukku olisi hyvin voinut jäädä keksimättä. Mutta se myy, koska se on olemassa.
Eikä läheskään niin moni sitä ostaisi, ellei sitä aktiivisesti myytäisi. Kiinteää koukkua ei taida kaikkiin autoihin enää edes saada ja niihinkin mihin saa, ei sitä markkinoida vaan myyjän oletusarvo on aina irroitettava. Irtokoukku on nimensä mukaai irtonainen ja yleensä alkaa kolisemaan vähälläkin käytöllä. Mulla on kahdessa autossa irtokoukku ollut, eikä varmasti kummallakaan tarvinnut vetää kuin 20000-30000 km, niin aökoi kolisemaan.
 
Mulla on tavallaan irtokoukku. Pulteilla kiinni vetopalkissa ja nyt on asennettu vielä adapterilevy, jotta sai laskettua nupin sopivaan korkeuteen.
Vanhassa pakussa on irrotettava, mutta siitä tuli kiinteä jo parissa vuodessa.

Irtokoukku.webp
 
Irrotettava tai siis piiloon kääntyvä koukku🤣. Pojan jäärä seiso bemarinsa takana ja kuikuili takakonttiin mikä nappi toi on töks ai saatana🤣🤣🤣🤣. Sääriluun kipeenä ku se koukku pyörähti puskurin sisältä suoraan sääreen🤣🤣🤣🤣🤣
 
Monesti irtokoukut autoissa joissa koukku peittää kilven, ihmiset ei tetysti niitä käytä oikein vaan antavat olla paikoillaan.
Sitten kun katsastus/polliisi aiheesta antaa sanktiota, alkaa irroituksesta se kamala itkuvirsi ja muu ulina.
 
Monesti irtokoukut autoissa joissa koukku peittää kilven, ihmiset ei tetysti niitä käytä oikein vaan antavat olla paikoillaan.
Sitten kun katsastus/polliisi aiheesta antaa sanktiota, alkaa irroituksesta se kamala itkuvirsi ja muu ulina.
Rekkarikilven peittyminen onkin lähes ainoa järkisyy irrotettavalle koukulle.
 
Kyllähän niin monessa autossa koukku on rekkarin edessä, eikä niihin puututa. Tennispallo nupin suojana alkaa olla jo siinäjatässä.
 
Kaverille poliisi alko asiasta avautumaan, kaveri sanoi että hetkinen sano putkinen, otti ruuvinväätimen kouraansa ja kahdella porakärkiruuvilla rekisterikilpi sijansa sivuun keskilinjasta.
Ei peitä koukku rekkaria. Oli kuulemma konstaa sitte nyrsiny ku kaveri sitte kyseli että kun hän ottaa kärryn persuksiin niin pitääkö tuo kilpi siirtää sinne kärryn kuomuun ku peittäähän se kärrykin tuon kilven ja vähä tehokkaammin....
 
Kaverille poliisi alko asiasta avautumaan, kaveri sanoi että hetkinen sano putkinen, otti ruuvinväätimen kouraansa ja kahdella porakärkiruuvilla rekisterikilpi sijansa sivuun keskilinjasta.
Ei peitä koukku rekkaria. Oli kuulemma konstaa sitte nyrsiny ku kaveri sitte kyseli että kun hän ottaa kärryn persuksiin niin pitääkö tuo kilpi siirtää sinne kärryn kuomuun ku peittäähän se kärrykin tuon kilven ja vähä tehokkaammin....
Kärryssä kuitenkin oli oma kilpi, vai?
 
Enpä tiennyt että tämäkin on lain vaatimus. Olen luullut että ovat vain kosmeettisista syistä, kun maahantuojalla ei ole varaa rosteriruuveihin.

22 §Rekisterikilpien kiinnitys​

"Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla."
 
Enpä tiennyt että tämäkin on lain vaatimus. Olen luullut että ovat vain kosmeettisista syistä, kun maahantuojalla ei ole varaa rosteriruuveihin.

22 §Rekisterikilpien kiinnitys​

"Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla."
Sitten käytetään niitä katkeavia muoviruuveja.
 
Enpä tiennyt että tämäkin on lain vaatimus. Olen luullut että ovat vain kosmeettisista syistä, kun maahantuojalla ei ole varaa rosteriruuveihin.

22 §Rekisterikilpien kiinnitys​

"Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla."
Tuttu juttu, monikaan ei tuota ole uskonut kerrottaessa. Toki kukaan ei siihen puutu että minkäväriset ruuvit ovat.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös