Koroke pistorasialle, irrotettava vetokoukku -> mikään ei saa tulla "puskurilinjan" ulkopuolelle kun koukku on irti että saa sen muovisuojan paikoilleen... (En ole ainakaan 10 vuoteen irrotellut koukkuja niin ei ole itselle väliä...)
Ja kun on vielä 13 napainen pistorasia kyseessä niin käytössä sitä joutuu pyörittelemään yms. Niin se käyttö on aivan erityisen ikävää.
Tuo 4 cm paksu 3d printattu palikka tuo sitä rasiaa jokseenkin riittävästi ulospäin jottei pistokkeen pyöräytyksiä yms. Tarvitse enää tehdä puskurin sisällä...
Ei se mahdoton ole käyttää, mutta sanoisin että ikävässä paikkaa...