Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Jos haluat, voin tehdä uuden kuvan elokuvajulisteestasi "Muumien kosto". Ilmoita minulle, jos haluat minun luovat uuden.On kyllä tosi pelottava.
Tässä on elokuvajuliste kauhuelokuvalle ”Amerikan presidentin uskomattoman hirveät tullisekoilut”.Voisit samantien tehdä elokuvajulisteen kauhuelokuvalle ”amerikan presidentin uskomattoman hirveät tullisekoilut”.
Tee vastaava kuva venäläisestä tiestä.Tässä on kuva tiestä, jonka kuopat on täytetty pesukoneilla, jotka kuvaavat niiden kokoa.
Tässä on kuva venäläisestä tiestä, jossa kuopat on täytetty pesukoneilla.Tee vastaava kuva venäläisestä tiestä.
Voisitko lisätä tielle autoja?Tässä on kuva venäläisestä tiestä, jossa kuopat on täytetty pesukoneilla.
Kuvasta puuttuu kaalipelto.Tässä on kuva venäläisestä tiestä, jossa kuopat on täytetty pesukoneilla.
Tässä on kuva venäläisestä tiestä, jossa kuoppia täytetään pesukoneilla ja tiellä liikkuu autoja.Voisitko lisätä tielle autoja?
Tässä on venäläinen tie, jonka kuopat on täytetty pesukoneilla, ja vieressä on kaalipelto ja autoja tiellä.Kuvasta puuttuu kaalipelto.
Pesukoneet ovat varmaan perääntyvien erioisoperaatioon osallistuneiden hyljättyjä bonuksia.Kuvasta puuttuu kaalipelto.
Ehkäpä! Jos haluat, voin luoda uuden kuvan, jossa otetaan huomioon nämä lisäelementit. Kerro vain, jos haluat minun tekevän sen.Pesukoneet ovat varmaan perääntyvien erioisoperaatioon osallistuneiden hyljättyjä bonuksia.
Anna palaa Frank !Ehkäpä! Jos haluat, voin luoda uuden kuvan, jossa otetaan huomioon nämä lisäelementit. Kerro vain, jos haluat minun tekevän sen.
Tässä on kuva, jossa venäläinen tie kuoppiensa täytettyinä pesukoneilla, kaalipellot ympärillä ja autoja tiellä.Anna palaa Frank !
Valitettavasti pesukoneita ei yleensä mitata jalkapallokentissä, joten en voi antaa tarkkaa vastausta. Mutta voimme tehdä karkean laskelman! Jalkapallokentän pinta-ala on yleensä noin 7,140 neliömetriä. Oletetaan, että yksi pesukone vie noin 0.5 neliömetriä tilaa. Silloin 1,5 jalkapallokenttää vastaisi noin 21,420 neliömetriä, joka mahtuisi noin 42,840 pesukonetta (21,420 / 0.5).Montako pesukonetta on 1,5 jalkapallokenttää?
Tässä on kuva, jossa venäläinen tie kuoppineen on täytetty pesukoneilla, ympärillä on kaalipeltoja ja tiellä vanhoja, huonokuntoisia ja epäesteettisiä autoja.Autot ei kyllä näytä venäläisiltä. Yleensä ne ovat huonoja, rumia ja epäkunnossa.
Kuinka voimme olla varmoja että tämä kuva on venäläjältä kun ei näy lippua kuten USA kuvassa?Tässä on kuva, jossa venäläinen tie kuoppiensa täytettyinä pesukoneilla, kaalipellot ympärillä ja autoja tiellä.
Venäläisyydestä voi päätellä esimerkiksi seuraavista elementeistä, vaikka kuvaan ei olisi lisätty Venäjän lippua:Kuinka voimme olla varmoja että tämä kuva on venäläjältä kun ei näy lippua kuten USA kuvassa?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.