Yamaha XJ 600 Diversion - Omenapora

Mm. yläkerran rakenne on sellainen, että se ei kestä ees "long life" öljynvaihtoja, omani porsi 120tkm kohdalla.
No tartteeko tollasia sitte ostella...:D, se on sitte kyllä luettelemassasi tapauksessa iha henkilökohtanen voivoi jos öljytulppa putoo...tai turbon öljyputki katkee, oli muute kans aika soppa kaverin auton konehuoneessa...

No tartteeko tollasia sitte ostella...:D, se on sitte kyllä luettelemassasi tapauksessa iha henkilökohtanen voivoi jos öljytulppa putoo...tai turbon öljyputki katkee, oli muute kans aika soppa kaverin auton konehuoneessa...

Eikai noita kulkineita nyt järkisyin ostella ainakaan tässä taloudessa tai ainakaan mun toimesta.

Eräs tuttu nuorena vaihto ekat ölpät moottori rempan jälkeen opeliksiin, ihmetteli sitten miksei öljynpainevalo ota sammuakseen, no ykköstä sisään jos se sammuu kun vähän ajaa. Kolmen kilsan jälkeen leipoi kone jumiin, oli unohtunut putsari laittaa paikalleen. Eli sylki öljyt ulos putsarin kohdalta. Kävi vielä kokeileen pajalta jos menis takuuseen, mutta kun katsoivat konehuoneeseen ja pohjan alle ei sen jälkeen enään onnistunut takuuseen.

Sori oftopikki.

Voi puo, nysse sitte kaatu, ukkoskuuro kaivo sorat koiven alta, peili ainakin pashana, nostoapua tässä oottelen...
Screenshot_20210515_164338_com.android.gallery3d.webp

Screenshot_20210515_164338_com.android.gallery3d.webp Screenshot_20210515_164338_com.android.gallery3d.webp

Viimeksi muokattu:
Ei päivää ettei jotain tulumunkkia...pääseepä eroon noista tajuttomista värisevistä bilipaliteeman peileistä, just tilasin xl-motosta tangonpääpeilit.

Viimeksi muokattu:
Sellainen huksqvarna tyylinen avaus?
Jaa se käännettävä vipu? Liikaa liikkuvia osia. :)
Näissä on aina hasteena tulostuskerrosten suunta. Vähän kuin syyt puussa. Nytkin tulostan siten, että korkki seisoo kierre alaspäin ja periaatteessa se leikkautuu kierteiden suuntaisesti poikki rasituksessa, mutta itse kierre on vahvempi kun tulee enemmän harjan suuntaista tulostetta. Tuollaisessa vipumekanismissa joutuu pähkimään paljon enemmän noiden suuntien kanssa.
Toisekseen mun 3D-mallintaminen on sellaista vesurilla heilumista, että nuo savon-suunnittelugurut tukehtuisi pullaan kun näkisivät, joten yritän pitää homman simppelinä. :D

Jaa se käännettävä vipu? Liikaa liikkuvia osia. :)
Näissä on aina hasteena tulostuskerrosten suunta. Vähän kuin syyt puussa. Nytkin tulostan siten, että korkki seisoo kierre alaspäin ja periaatteessa se leikkautuu kierteiden suuntaisesti poikki rasituksessa, mutta itse kierre on vahvempi kun tulee enemmän harjan suuntaista tulostetta. Tuollaisessa vipumekanismissa joutuu pähkimään paljon enemmän noiden suuntien kanssa.
Toisekseen mun 3D-mallintaminen on sellaista vesurilla heilumista, että nuo savon-suunnittelugurut tukehtuisi pullaan kun näkisivät, joten yritän pitää homman simppelinä. :D
https://www.mc-scatter.com/puutarha...orkki-husqvarna-235236240-vm-10-2014-jonsered

Vaihdoin vielä langan ja tulostin yhden ylimääräisen. Noissa on nyt reikä avainrengasta ja kettinkiä varten. :D

Kuvassa Yamahan alkuperäinen ja nuo printit. Materiaali on siis PLA, joten kovin paljon yli 180 asteen ei olis hyvä lohkon lämmetä.

20210516_171851.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin