Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Täälläpäin on muuten semmonen mies, joka on ruokittukin pyöräkoneen koppiin, ettei tarvitse pitää turhia taukoja, noin of-topikkina...
Hän. Näkyy vielä Volvon kopissa ajavan. Jokohan on täyttänyt 80? On aika paljon tunteja takana!
. Se kuitenki näyttää huomattavasti vanhemmalta ku mitä on. Ei oo kauaa aikaa ku oon ollu jonku tietävän kaa asiasta oli puhetta mutta en kyllä jaksa nyt millään muistaa tarkkaa mutta lähempänä 70 ku 80
Onko noissa Willeissä veto yhdellä hydraulimoottorilla?
Minä joskus hanomagilla kuormaa sisuun nysväsin ja jostain ihmeen syystä siinä nurkkia täyteen hieroessa lopulta löysin koneen linkusta suurin piirtein rinnakkain sisun kaa.
Tuosta tuli mieleen, muistatko Lehtolan papan, autoilijan? Oli saanut pappa-liikanimen kun 35:sena näytti 60:seltä
Jotku kuulemma saanut koneen niin tiukasti nurkan ympäri, että jouduttu hinaan pois.Olen tällä härvelillä huomannut samaa ilmiötä jossakin nysvännyt ahtaassa paikassa jossa käännellä ja hieroa hetken kuluttua huomaa kun hanuri on alkanut kipittämään rinnalle??
Pitää pitää kyllä huolella että missä ja miten päin menossa ennenku lähtee peruuttaa.....
Oon mäkin joutunu puun kaatamaan etu- ja takavaunun välistäAikanaan yks kuski ajoi ajokoneen niin että siemenpuu oli etu ja takavaunun välissä, piti repiä suoraan sivulle pois...
. Ja vielä motolla ajoin, mutta sahalla joutu kaatamaan, kun ei siihen kouraa saanu. 
Ei tartte ola wille vaan käy ihan tavan pyöräkone.Olen kuullut kanssa juttuja että willen saa tukittua semmoiseen paikkaan ettei ajamalla saa poies?
En ole kokeillut enkä välitä välttämättä kokkeillakkaa![]()

Ei tartte ola wille vaan käy ihan tavan pyöräkone.
Pääsääntö on kuitenkin se et samaa vylää pitkin ne lähtee.
Eräälle sankarille on todennut p-koneen ajokisoissa kohtuu hyvin pärjännyt "ellei kahdessa viikossa opi kannattaa vaihtaa alaa." oli jo toiminut siinä vaiheessa 6 vuotta lastaajana.
Hän jäi koneeseen jumiin pakiteltua itsensä nalkkiin. Hieroi itsensä sellaiseen asentoon ettei linkku jaksanut oikaista konetta.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.