Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Pidempi matka hyttiin mutta hommat sujui paremmin kun voimat ja ulottuvuus riitti.S-kiinike oli molemmissa,hyvä kun kauhan sai takaperin.Riitti kun ei paremmasta tietoa.Sillä JCB:lläkö siis kävi homma paremmin? 192cm leviä tää Volvo.
Olen tässä tuon peräpunttiongelman kanssa miettinyt joskos laittaisi kameran katolle kuvaamaan alavinkkeliin niin saisi tilannekuvaa juuri niihin kärrynkylkiin jne nähden. Halpa kampe kuitenkin.Kaivinkoneen kanssa kyllä pärjään. Ainoa haaste on välillä arvioida, että missä se peräpaino menee. Kun ajaa esim. traktorin peräkärryn viereen ja pyörähtää ympäri, niin ei oikein osaa arvioida, että ollaanko liian lähellä kärryä vai ei. Kun ei ole sitä telojen väliin mahtuvaa ylävaunua.
Yleensä siellä on enemmän rakoa kuin kuvittelin.
Peräpuntin kanssa pärjäsi joten kuten kun ahtaaseen väliin mennessä arvioi oik.telan väliä esteeseen.Joskus hipsii vaikkakuinka arvoi.Olen tässä tuon peräpunttiongelman kanssa miettinyt joskos laittaisi kameran katolle kuvaamaan alavinkkeliin niin saisi tilannekuvaa juuri niihin kärrynkylkiin jne nähden. Halpa kampe kuitenkin.
Tai termospulloon. Minulla oli joskus hyvä Japanilainen litran termospullo jossa kahvi pysyi lämpimänä. Eräällä työmaalla termari oli työpöydällä ja -80 luvun lopu Caterpillari oli kaivamassa perustusmonttua. Se saakeli pyörähti siinä työpöydän kohdalla ja se hirvittävän pitkä peräpuntti osui termariin työpöydällä ja termari lensi maahan rikkoontui. Kuski lupasi ostaa uuden tilalle, vaan 19 vuoteen ei ole näkynyt.Ei ole kuski vielä japaniassa käynyt?Tai termospulloon. Minulla oli joskus hyvä Japanilainen litran termospullo jossa kahvi pysyi lämpimänä. Eräällä työmaalla termari oli työpöydällä ja -80 luvun lopu Caterpillari oli kaivamassa perustusmonttua. Se saakeli pyörähti siinä työpöydän kohdalla ja se hirvittävän pitkä peräpuntti osui termariin työpöydällä ja termari lensi maahan rikkoontui. Kuski lupasi ostaa uuden tilalle, vaan 19 vuoteen ei ole näkynyt.
Olen tässä tuon peräpunttiongelman kanssa miettinyt joskos laittaisi kameran katolle kuvaamaan alavinkkeliin niin saisi tilannekuvaa juuri niihin kärrynkylkiin jne nähden. Halpa kampe kuitenkin.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.