Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Uuteen tulee pommirenkaat.Alkuperäisessä lie ollut tiivisteet?
Minä en, muista Anteista en tiedä.
Eli joku kettutyttö tehny ilmotuksen?Kauhan sylinterin varrentiiviste falsksa hiukan.. uudet tiivisteetkin olis.
Verkussa on hyvät mahikset vielä isompaan ......Minä kun isken Ihin kuokan maahan, niin oletettavasti tulee suuri ympäristövahinko...![]()
Juu, mutta ei se koneesta ole nyt kiinni vaan kaivajasta...Verkussa on hyvät mahikset vielä isompaan ......
Jaa .... Mää taas aattelin asiaa enemmänkin toin tekniikan puolesta .....Juu, mutta ei se koneesta ole nyt kiinni vaan kaivajasta...![]()
Tuollaiset sukset materialistui:Mulla on noita liukuja 2 per puoli, 4 yht. Kuluneimmat tein itse S235 raudasta, vähemmät kuluneet täytin migillä ja silotin tasaseksi. Kai ne pellaa noinkin. Kobelcon korjaamokirja näyttää nimeksi "slide plate".
Itte laitoin Camson telat muistaakseni Hamre.fi, 20h toimituksella oli kotonahallin edessä. Hintaero kiinan paskoihin oli päälle 4V sitten olematon, kympeistä puhuttiin.
Ei nyt ollenkaan keulita siellä.Se "jokakeväinen" kävelylenkki on vissiin jäänyt monena vuonna tekemättä......
Juu , mä en kyllä ainakaan meinaa täältä asti kävellä The Tontille.....Ei nyt ollenkaan keulita siellä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.