Volvo EC15BXT -kaivuri ja oheisilmiöt

Alkuperäinen akseli oli tosiaan 30mm, josta oli paikoin puoltoista mm kulunut ja tuo kiljui kuin sikaa tapettais =D.

Uusi akseli on päistään 30mm mutta keskeltä 45mm.
Ja nyt on kokolevyiset laakerit ja rasvanipat..

Tuskin ainakaan alkuperäistä huonompi..

Viimeksi muokattu:
Antti vaihto öljyt?

Screenshot_2023-05-01-00-30-43-972_com.android.chrome-edit.webp

Minä kun isken Ihin kuokan maahan, niin oletettavasti tulee suuri ympäristövahinko... :D

Mulla on noita liukuja 2 per puoli, 4 yht. Kuluneimmat tein itse S235 raudasta, vähemmät kuluneet täytin migillä ja silotin tasaseksi. Kai ne pellaa noinkin. Kobelcon korjaamokirja näyttää nimeksi "slide plate".

Itte laitoin Camson telat muistaakseni Hamre.fi, 20h toimituksella oli kotonahallin edessä. Hintaero kiinan paskoihin oli päälle 4V sitten olematon, kympeistä puhuttiin.
Tuollaiset sukset materialistui:
IMG_20230508_193050_HDR~2.webp

Loppupeleissä melko helppo kokoonpano-operaatio tänään, tein vieläpä ulos myydyllä työajalla (aspapäivystys) =D.
Fiilis hiukan on että kunto on rapistunut kun noita teloja rehatessa hengästyi..

Telastoremppa on tältäerää pientä jälkikiristystarkastelua lukuunottamatta paketissa.

Tein myös videon, mutta muistutan että sen katsominen perustuu vapaaehtoisuuteen, ja ei ole pakko jossei tahdo ja/tai jaksa. Video on melko pitkä, mutta niin siinä nyt kävi, koittakaa kestää tai ei.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin