Tiedote Uusi foorumi - Tulevia ja tehtyjä asioita

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Olen omalle koneelle laittanut Adblock:iin sellaiset asetukset että muutamilla sivustoilla (mm. Konekansa ) mainokset näkyvät.

Osa mainoksista kaataa selaimen ja jopa koko koneen. On kaikkee hienoo. Ääntä ja liikkuvaa kuvaa.

:kiroaa::beatdead::kiroaa:

Ja kun vielä jeesuksen vanha kone(kuten allekirjoittaneella), niin kun tuommoiselle sivulle eksyy, jossa mainokset vilkkuu ja on videota yms.. Niin tätä vehettä ei ihan äkkiä saa edes sammutettua, kun kone on juntturassa vielä varttitunnin verran ensikerrasta kun sivuille eksyy :tuijo::tuijo:

Siksi minä pidän tuo blokkeria päällä, jos joskus joku video pitää nähdä, niin silloin napsaisen väliaiksesti blokkerin pois päältä.

Viimeksi muokattu:
Tuossa muuten on perää. Muistan tyttären vanhan läppärin kanssa olikin melko riesa mainoksista. Siihen oli pakko laittaa blokkeri kun meno loppui kuin seinään.

Varmaan joidenkin palstalaisten osallistuminen Joulumuistamiseen johtui siitä, että kokevat saaneensa jotain hyödyllistä ja mukavaa ajanvietettä arkeensa. Siksi uskallan ainakin jossain määrin uskoa, että osallistuminen ei edellyttänyt mitään lisäekstraa palstaa hoitavalta Borgilta.

Kyseessä oli enemmänkin kiitos jo tapahtuneesta ja jonkinlainen ajatus siitä, että vastaavaan panostukseen tulevaisuudessakin voisi hyvinkin osallistua jos sillä yhteistoimin autetaan hyvää asiaa

Ja tästä mahollisuudesta kiittäminen on tietysti puuhaihmisiä, jotka idean keksi ja läpivei

Viimeksi muokattu:
Itse olen blokannut mainokset vain youtubesta, muut toki saisi katsoa mainoksia jatkossakin ja tuoda mulle mainosdollareita, eikös je? =D.

Sivustolle on lisätty tapahtumakalenteri, jota tässä ensin itse opettelen käyttämään lisäämällä kaikki Koneviestissä mainitut vuoden 2017 tapahtumat.

Jatkossa kalenteritapahtumia voivat lisätä KK Plus pack-oikeuksilla olevat. Asiasta tulee ohjetta myöhemmin.

kalenteri.webp

Melkein jo näpelöin sitä, on niin mukavasti siinä paikalla missä "viimeisimmät viestit" oli ennen.

Tuo valikossa olevien asioiden järjestys on hieman ongelmallinen. Sille ei ole olemassa kunnon säätöä. Jokainen uusi lisäosa parkkeeraa itsensä milloin mihinkin.

Juu, tällä kertaa nou hätä, luurilla on vielä käytettävissä viimeisimmät ja uusimmat viestit nyt siis kalenterin lisäksi.

Kalenteri on kytköksessä viestiketjuihin. Kalenteritapahtumaa ei voi tehdä ilman viestiketjun perustamista, joka on ihan järkevä liike sinänsä.

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin