Hän tekeepi niin kuin parhaaksi näkeepi tässä monikulttuurisessa urbaanissa viitekehyksessä.Minä huomauttaisin etten ole Aasialainen! Joten.. huomiohan se, niin!
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Hän tekeepi niin kuin parhaaksi näkeepi tässä monikulttuurisessa urbaanissa viitekehyksessä.Minä huomauttaisin etten ole Aasialainen! Joten.. huomiohan se, niin!
Tässä kohtaa olen samaa mielipuolta. Koska tässä on äkkiä vaara siihen, että jos tämä saitti alkaa olemaan ns. maksullinen, niin äkkiäpä on vaan saattaa tapahtua niin, että alkaa karsiutumaan täällä jo olevat ja myös tulevat uudet kirjoittajat. Kun aletaan puhumaan vuosimaksuista.Minun pitää keksiä erilaisia keinoja, joilla kerään fyffeä tämän foorumin hengissä pitämiseen ja jopa muotovalioksi kasvattamiseen. Näen, että tuon fyffen on tultava pääsääntöisesti muualta kuin itse foorumilaisilta.
Jaa mitkä mainokset....mää oo nähny Konekansan sivuilla ainootakaan mainosta ellei se oo ollu tekstissä...PlusPack ilmeisesti sisältää vain muutamia lisäominaisuuksia näiden nykyisten oikeuksien lisäksi.
Ehkä mahdollisesti täyden mainosten katoamisen sivulta, tms muuta.
Eli normikäyttäjän oikeudet pysyy melko samana, mutta PP omaa joitain ekstraominaisuuksia.