Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tuo saattaa ehkä olla mahdollista. Se vaatii kuitenkin oman BBcoden luomisen. Se taas vaatii tutkimista, jotta selviää miten se tehdään. Tuumailen tuota joskus.Kuvista puheenollen... Onko kuvaa liitettäessä mahdollista saada valikoimaan "keskikokoinen" kuva, iso kun on kovin iso ja pieni on pieni...??
Kiitos! Kuva näkyy yksityisviestissä, joten tieto kuvattomuudesta oli erheellinen.@borg Laitoin testiä
Pitäisi saada. Tuossa sitä juuri testailivat.Jaahas, mä oon aiheuttanu taas hirveesti päänvaivaa huonosti muotoillulla kysymyksellä...
Joo, saahan sen kuvan siihen viestiin kunhan se tulee paa.lin tai jonkun muun url:n kautta. Mutta muutoin siihen ei saa lisättyä kuvaa, samoin kuin tänne foorumin puolelle, suoraan omista tiedostoista..
Pitäisi saada. Tuossa sitä juuri testailivat.Jaahas, mä oon aiheuttanu taas hirveesti päänvaivaa huonosti muotoillulla kysymyksellä...
Joo, saahan sen kuvan siihen viestiin kunhan se tulee paa.lin tai jonkun muun url:n kautta. Mutta muutoin siihen ei saa lisättyä kuvaa, samoin kuin tänne foorumin puolelle, suoraan omista tiedostoista..

juttu. Ainakin itse voin jättää selainikkunan auki koko päiväksi ja syrjäsilmällä näen, mistä kulloinkin keskustellaan. Ei tule jännetuppitulehdusta neuroottisesta hiiren naksuttelusta.