Tiedote Uusi foorumi - Tulevia ja tehtyjä asioita

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Selvitetty. Kuvan saa ainakin admin - oikeuksilla. Jos tavallinen käyttäjä ei saa kuvaa yksityiskeskustelun liitteeksi, niin se voi olla perua vBulletinin asetuksista. Vbulletinissa ei onnistunut liittää kuvaa yyveehen omalta koneelta suoraan. Konversio on kopioinut vanhan foorumin aikaiset oikeudet tälle uudelle. Tuo on saattanut mennä ohi silmien.

Jusapen yyveessä oli kyllä kuva onnistuneesti. Oletettavasti se siis toimii. Tuon voisi vielä vahvistaa joku, jolla ei ole pluspakkia eikä betatestaajan oikeuksia.

Kuvista puheenollen... Onko kuvaa liitettäessä mahdollista saada valikoimaan "keskikokoinen" kuva, iso kun on kovin iso ja pieni on pieni...??
Tuo saattaa ehkä olla mahdollista. Se vaatii kuitenkin oman BBcoden luomisen. Se taas vaatii tutkimista, jotta selviää miten se tehdään. Tuumailen tuota joskus.

Jaahas, mä oon aiheuttanu taas hirveesti päänvaivaa huonosti muotoillulla kysymyksellä...

Joo, saahan sen kuvan siihen viestiin kunhan se tulee paa.lin tai jonkun muun url:n kautta. Mutta muutoin siihen ei saa lisättyä kuvaa, samoin kuin tänne foorumin puolelle, suoraan omista tiedostoista..

Jaahas, mä oon aiheuttanu taas hirveesti päänvaivaa huonosti muotoillulla kysymyksellä...

Joo, saahan sen kuvan siihen viestiin kunhan se tulee paa.lin tai jonkun muun url:n kautta. Mutta muutoin siihen ei saa lisättyä kuvaa, samoin kuin tänne foorumin puolelle, suoraan omista tiedostoista..
Pitäisi saada. Tuossa sitä juuri testailivat.

Pitäisi saada. Tuossa sitä juuri testailivat.

Voi h*lvetin p*rse. :baghead:

Mää en san ennää mittää.

Edit. Positiivista tässä on se, että esittämääni ongelmaan suhtauduttiin vakavasti eikä kenellekään tullu mieleen, että tämä puusilmä saattaa olla ilman näköelimiä, eikä huomaa katsoa siihen tekstikentän alapuolelle.. Pahoitteluni. :facepalm:

Vastoinkäymisistä huolimatta tässä stoorissa oli kuitenkin onnellinen loppu. Elämä hymyilee ja siitä on syytä nauttia. :peukku:

Nyt on asennettu lisäosa, joka sijoittaa kuvat thumbnail-koossa viestin loppuun, ellei viestin kirjoittaja itse hoksaa sitä tehdä. Kuvia ei jää enää liitetiedostoiksi viestin ulkopuolelle.

Itse tuosta en oikeen ossoo sanoo juuta taikka jaata ....... Täs pöytäkoneel kun olen joskus aamupäivällä, kun lopetan, kirjaudun ulos.
Päiväkaffeen aikoihin selaan ja kirjaudun ulos.
Pajalla tai muualla jos puhelimel selaan foorumia, niin tähän asti ainakin siinä on näkyny heti lukemattomat, siis ketjut joissa on ne uudet lukemattomat viestit, foorumille tullessa

Tila
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin