Unet konekansasta

Ei ole liika raskas ...... Kelpaa tota kannella tollasilla reissuilla, esim Paukkeet, ym muut vastaavat koukaukset .....

ja tiedänhän mä toki sen, että täällä toisinaan saa sanomisissaan, olla varsinkin sanamuodoissa vähän tarkkana ja varovainen, kun aika äkkiä joku vääräleuka jo turpaansa aukoo .... :D

Eipä kai täällä kukaan koskaan vahingossakaan missään yhteydessä turpaansa auo....? Kuvittelet vain.... :D

Viime yönä seikkailtiin ihmehitsarin maisemissa, Raatteentiellä ja kuntakeskuskin linnoituksineen? tuli ihmehitsarin opastuksella nähtyä, erämaassa seikkailua tms asiaan kuuluvaa. Jäi senverran vaivaamaan että ensi kesänä täytyy ainakin tuo linnoitus käydä hlökohtaisesti näkemässä...

Painajaista kai viime yönä. Mulla oli Ford Taunus MK2 farmari, metallinhohto sininen. En tiedä mitä sillä touhusin, mut parkissa olin tien laidassa ja tuttu koneyrittäjä meni Sisulla ohi - morjestin... :facepalm::facepalm::facepalm:

star-2.webp

Viime yönä oli taas vilkasta, olin jossain basaarin tapaisessa paikassa ja ihmettelin kun joku viilasi tussarin piippuun rihloja ikään kuin pitkällä rautasahalla, viila oli ujutettu piipun läpi, piippu jossain jakopöydässä kiinni :D Viilaaja esittäytyi Topik: iksi, kovasti oli keskittynyt touhuunsa, ymmärrettävää toki. Kompastuin johonkin ja olin rähmälläni jonkun myyntitavaroiden keskellä, venäläisien rannekellojen purkuosia oli pirinpärin, myyjä oli kiukkuinen kun tulin sotkemaan bisneksensä :D seuraavaksi siirryin jonkun kerrostalon hissiaulaan, siellä minut mukaansa houkutteli varsin kurvikas brunetti, tämä sitten kaiveli rintsikoistaan minulle kiiltokuvan:raaps: ja toivotti hyvää matkaa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin