Kontsa
Jäteläjä.
Kyl sen tiedostin, mutta en mmärrä siltikään mitä tuossa tapahtui.Minäkin luulin, kunnes luin, että mitä tuolla otsikossa on...

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Kyl sen tiedostin, mutta en mmärrä siltikään mitä tuossa tapahtui.Minäkin luulin, kunnes luin, että mitä tuolla otsikossa on...

Missä?Kyl sen tiedostin, mutta en mmärrä siltikään mitä tuossa tapahtui.![]()
Eli ymmärryksessäni on vikaa.Missä?
Ihan selkeesti olin näkeväni unta että G.G soitti.
Oikeessa elämässä ollaan puhelinyhteydessä oltu, koskien varaosakauppaa sebrinkiin.

Siis oli muka jotakuta yllyttäny autokaupoille miun kans.Sen ymmärsin että Gary Gart soitti, muuta en sitte.
Jännä homma tuo lentäminen, monet on kertoneet samaa. Ja ite kanssa ihan toistuvastikin lentänyt semmosia 10 - 50 m pituisia hyppyjä, jotenkin hartioita kiristämällä sai kontrolloitua hypyn pituutta ja korkeutta.Lennellyt olen paljonkin , mutta vain lyhyitä aikoja ja ilman konetta ihan vaan astraalisti ittekseen.
Enovainaa kehui nähneensä elokuvia edellisyönä mitä telkasta näkyi.Onneksi en näe unta kansalaisistamutta vaijerit ja jatkojohdot pitää iloisia karkeloita ja jotenkin rivien ( vai säikeiden ) välissä vinoilevat mulle
Jännä homma tuo lentäminen, monet on kertoneet samaa. Ja ite kanssa ihan toistuvastikin lentänyt semmosia 10 - 50 m pituisia hyppyjä, jotenkin hartioita kiristämällä sai kontrolloitua hypyn pituutta ja korkeutta.
Onkos teidän unet mustavalkoisia vai värillisiä? Onko kellään ollut tekstityksiä?
Enskerralla otat setkasta tyypitNo nyt muistin että n. toissayönä kiihdytin eka kertaa eläissäni sellaisella autolla , jolla ei ollut kanttia ko. tieolosuhteissa painaa kerralla lappua lattiaan.
Edellisiltana oli Kymi kuvaillut vastaavaa auton käyttäytymistä täällä
Tarkkaa kuvaa ei kerennyt taltioimaan koska uni loppui n. 150 km/h vauhdissa ja ei kestänyt kun n. 4 sek.
Oisko ollut se rapiat 500 hv?
Muok. Kehukaahan lisää vehkeitänne niin minä käyn unissani kokeilemassa.
ABCe löytyy.
Traktoreilla en ole paljon ajellut mutta jos kasko on niin kokeillaan niitäkin.
Lennellyt olen paljonkin , mutta vain lyhyitä aikoja ja ilman konetta ihan vaan astraalisti ittekseen.
siitä se unelmoiminen sitten alkaa Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.