Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Vuodesta 2012 on jo aikaa.Ei aukee tuo eka linkki
No enpä päiväystä kattonuVuodesta 2012 on jo aikaa.
, olikin kaivettu vanha ketju esiin.
Ai jaa, minä kun luulin että juuri se isoripainen Puch on kovakromisylinterillä?
Minun ensimoponi oli Tunturi Sport vm 1975 jossa oli uutuuttaan asennettuna turbiinijäähdytteinen Puch eli niin kuin pappiksessa. Ihmettelivät silloin että miksi näin on?
Olihan ne kertoo nimimerkillä sellaisella paljon ajanut. Kaksipa oli pykälää laatikossa Pappiksessa, kolme- ja nelipykäläiset ei ollu pappiksiaOlikos viimeiset pappikset jalkavaihteisia?
Olihan ne kertoo nimimerkillä sellaisella paljon ajanut. Kaksipa oli pykälää laatikossa Pappiksessa, kolme- ja nelipykäläiset ei ollu pappiksia
Joo niinpäs muuten olikin, käsivaihteisena se yks malli.....3 vaihteinen pappis on kyllä ollu, ns matsurimalli, mutta vissiin vaan käsivaihteisena.
Sporttia oli puhallinjäähyllä ja ja kovakromatulla alumiinipytyllä. Sitä en tiedä missä vuosimallissa muuttui, vai tuliko niitä sekaisin. Kolmivaihteisia olivat. Puhallinjäähyssä on sama pytty kuin papikassa. Super Sportiin tuli ulkomitaltaan suurempi raurapytty, minkä pystyi poraamaan ihan normaalisti. Sama pytty oli ainakin Trialissa, DX:ssä ja ilmajäähy Tigerissä. Tiger Aquassa oli joku ihan muu kone, oisko ollu joku Italiaano, Morini tms.Ai jaa, minä kun luulin että juuri se isoripainen Puch on kovakromisylinterillä?
Minun ensimoponi oli Tunturi Sport vm 1975 jossa oli uutuuttaan asennettuna turbiinijäähdytteinen Puch eli niin kuin pappiksessa. Ihmettelivät silloin että miksi näin on?
...mutta montako vaihdetta siinä on?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.