Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Just, läppä imureikään ja pakastimen kanteen niitä kasvihuoneissa käytettäviä onko ne ny vahajutskia jotka kattoluukkuja aukoo kun lämpö nousee....Kopiksi vanha arkkupakastin.
ränn ränn ajoa vartenhan nämä on tehty...Kiasus......
Luulen että ratas ylikuormittuu kun vetää vaan puolella hampaalla.
Nyt herättyäni olen samaa mieltäKai se veto pysää siihen kun kontaktit kohtaa.
Molemmista kun kulluu puolet pois loppuu pitäminen. Tommosessa ois kätevä semmoinen oma startti käämitys agren puolella, jolla se käynnistettäisiin.Luulen että ratas ylikuormittuu kun vetää vaan puolella hampaalla.
Juu näin on, mutta havainnollistin vain sitä , että miten tuollainen kuluminen vaikuttaa jollei rattaat mene täysin kohakkain. Voisko siitä startista koneistaa kiinnitys kehästä pois, menis syvempään.Nyt on kulumaa lähinnä vain startissa.
Tai pikku hitsinölppy solkun haarukka reikään...Prikka solenoidin alle.
Joskus mittailin rullamitalla, niin mun 60-luvulta olevan arkkupakastimen sisätilavuus on 350 litraa.Mahtuukohan tuo arkkupakastimeen?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.