Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
JES! Tämä auttoi. Kiitos!Ok eli siellä on sellanen takakansi, no paree ettet otakkaan sitä irti..
No ota virtapiuha irti, yritä käynnistystä, jos alkaa se temppuilun niin jätäppä kone pyörimään ilman virtapiuhaa, kato välilä onko sammunu eli painat "virrat päälle" jos on ruutu mustana.
Kyllä se akku jossain vaiheessa loppuu, sitte kun ei enään mikäänvilkuvälkylähde eikä edes yritä starttausta niin sitten piuha kiinni ja käynnistys.
On huomattu @V361 on ammattimies näissä tietoteknisisissä hommissa.JES! Tämä auttoi. Kiitos!
Kaikenmaailman ihme juttuja sitä joutuukin nykyään tekemään. Ei vanhoina hyvinä aikoina.
Hyvä juttu.JES! Tämä auttoi. Kiitos!
Kaikenmaailman ihme juttuja sitä joutuukin nykyään tekemään. Ei vanhoina hyvinä aikoina...
Njää..on tääl paljon osaavampiankin, mä oon sellanen yleismiejantunen tukipuolella, himpan jotain ohjelmointia mut en lähde jotain sulautettujen järjestelmien jutskia tekeen, winkku palvelin ny just menee mut linuksia en kauheesti lähde neuvomaan.On huomattu @V361 on ammattimies näissä tietoteknisisissä hommissa.
No mutta tärkeää on että kaltaisilleni tohlopeille joku jaksaa vääntää tarpeeksi paksusta rautalangasta selkeät toimintaohjeet.Njää..on tääl paljon osaavampiankin, mä oon sellanen yleismiejantunen tukipuolella, himpan jotain ohjelmointia mut en lähde jotain sulautettujen järjestelmien jutskia tekeen, winkku palvelin ny just menee mut linuksia en kauheesti lähde neuvomaan.

Ihan on kuin minun suusta lausuttu!No mutta tärkeää on että kaltaisilleni tohlopeille joku jaksaa vääntää tarpeeksi paksusta rautalangasta selkeät toimintaohjeet.
Kaikenlainen hieno tietokonetermistö kun menee yli hilseen kovaa ja korkealta.

Joo , ne yleismiehet on niitä jotka osaa monta jippoa.Njää..on tääl paljon osaavampiankin, mä oon sellanen yleismiejantunen tukipuolella, himpan jotain ohjelmointia mut en lähde jotain sulautettujen järjestelmien jutskia tekeen, winkku palvelin ny just menee mut linuksia en kauheesti lähde neuvomaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.