Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Olen, oli vuosi 1973. Menin apuun kun kävivät pyytämässä. Oli Ruotsalaisten esittely Brosessori Googums alkanut vähän upota. Pyysivät katkoa aivan mitan kera metrin pöllejä telaksi koneen alle. Yksi kaveri siellä koneen alla asetteli niitä telapyörien alle. Minä avuliaana nakkelin pöllejä lähemmäksi, sattui vaan jäämään kaverin sormet kahden pöllin väliin. Tuli koneen alta kuin kärppä, heilutteli sormiaan, ja hoki helvata, satana, tuli siinä välissä pärkkelekkin Rauhottu kyllä ihmeen nopeasti.
Tuo Ruotsin kaveri jonka sormet sinne pöllinväliin jäi, haki asuntoautolta muovikassillisen mainoslippiksiä. Sovitteli sitten niitä minun päähän, sopivan jätti minulle. Vaan seuraavalla viikolla toi sitten mittojen mukaan valmistetun Partnerin kypärän. Kai syystä kun sahailin uudella Partner R522 sahalla.
Toi kaveri tarvis sellaisen tela alustaisen pyörätuolin. (Telatuoli)
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.