Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ei minun vuoden -68 ainakaan lyönyt.Tunturi maxi, eli poljinmallin pappis, löi takaperin pyöriessään polkimia välillä takaisinpäin. Tuntui aika ikävältä sääriluussa.
Saattoi liittyä siihen että, että polkimet pääsi pyörähtämään vähän eteenpäin. Ikäänkuin käynnistävä liike polkimissa.Ei minun vuoden -68 ainakaan lyönyt.
Kuule, lue vaan näitä juttuja, ei sitä kaikkea mitä ei itselle ole tapahtunut tarvi julistaa. Tuntuu ihan kuin epäilisit meitä valehtelusta.Ei minun vuoden -68 ainakaan lyönyt.
Tais olla jo ainakin Raisussa 80-luvun lopulla kärjetön sytkä, niin kylläpä tuo saattaa ajoitusta muuttaa.-80 luvun lopun helkamaa poljin moottorirempan jälkeen. Viimein lähti, mutta vastasi kaasuun huonosti. Ykköstä silmään ja kas ihmettä, kassit kohtuuttomalla voimalla tankkia vasten.
Siinä ihmettelemään mitä tapahtui. Huomasin että ensiöpuolan johdot väärinpäin. Käänsin toisinpäin, niin johan toimi normaalisti. Voiko olla että ajoitus muuttui kun kun vaiheistus kääntyi?
Joo kärjetön oli, -89 nestehäähdytteinen minarelli.Tais olla jo ainakin Raisussa 80-luvun lopulla kärjetön sytkä, niin kylläpä tuo saattaa ajoitusta muuttaa.
Mun - 63 sätki noin, sai kyllä pöröttämähänkin.Ei minun vuoden -68 ainakaan lyönyt.
Tälläisestäkin on kokemuksia, vieteri oli vääntynyt / kuoleentunut vaiko mikä oli, niin kyllä poljinta joskus potki takaisin, ihan sammuttaessakin, kun pyörähti kones loppuhetkillä hiukan "vastapalloon "Se polkimen palautinjousi vetää samalla sen kytkentäholkin pois sieltä vastahammastukselta. Poikki ollessa saattaa valua sinne hampaalle, oikeinpäin pyöriessä ei meinaa mitään kun hammaskulma on sellainen että hylkii vain pois sitä kytkentäholkkia mutta jos rattaat pyörii väärin päin, pikemminkin imaisee vaan tiukemmin kytkentää päälle.
Hmms, vastaavaa ilmiötä ei ole ton mein 1985 mallisen Belarus 805 kanssa ilmennyt, sehän on saman traktorin takavetoversio..80-lukuisen Belarus 825:n kone pyörähti herkästi käymään väärin päin, kun takakuuppaa tuuppasi täyteen pakilla santakasaan ja polkaisi kytkimen vähän liian myöhään pohjaan
Jokin omakohtainen kokemus sen tein 82x Belaruksen kanssa vai jokin muu keissi?Lavetilla kun kuskaa traktoria niin hyvä muistaa panna sammutin seis-asentoon.
Tiedän tapauksen, isäntä veätti Setoria vähän liian tiukile ylämäkeen, pätkähti käymään takaperin. Hauska kokemus hetken, myöhemmin tais siitä syystä tulla koneremppa, arvaatte ehkä syyn
Kerran kun lähdin Belkulla vetämään Massikkaa Kankaanpäähän, oli sammutin pois. Mutta takapyörät onneksi viimeisen päälle hyvin lavettiin surrattuna.Jokin omakohtainen kokemus sen tein 82x Belaruksen kanssa vai jokin muu keissi?