Joo, kyl ne sinne meni, ei kylläkään sujahtamalla. Mittasin, että ohjuri 7 satkua isompi mitä reikä, toki sisäreiän mittaustuloksesta en takuuseen mene. Pakoventtiilissä 1,5-2 satkua ohkasempi varsi, se liikkuu ongelmitta, mutta imu takertelee. Joko mitoissa häikkää tai olen asentaessa paskonut ohjurit. Millane välys noissa yleensä kuuluis olla? Jos kaverilta sattus löytymään passeli kalvain tai sit iha hienoa hiomanauhaa rautalangan ympäri ja hoonataan kuntoon.

