Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mahtoi telakal olla kaasumenekki, esim Pernossa ysärin puolivälissä .....Ite tilailen misonia, odoroxia, asukkaa ja nestekaasua n. 700-800 pulloa vuodessa.
Tältä saanut joskus edullisesti, tiedä miten nyt. Silloin ainakin hinnat kohdallaan ja toiminta sujuvaa. Nyt taitaa olla tehty jotain sukupolven vaihdosta.joo täytyykin kysellä tolt itä-uudenmaan sammutin huollolta.. 20 varmaan tuo oma hiilari ja varmaan menee vuosia kun nyt broidi touhuilee omal hallillaan niin ei kuluta kaasua.. on mulla happi ja asettikin mut ne nyt siel broidil. 40 pullot. kaikki omia. harraste käytös kestää vuosia yhdet potut kyllä ne hyvät on olla kun touhuilee ja näin talvea kohti yleensä halli touhuilut lisääntyy niin kaasuakin tarvitaan..
Sama firma toimittaa Kärkkäiselle kaasut ja pullot. Hinnatkin taitaa olla samat. Ilmoittaa Torissakin.Katselin puuilossa jotta pulloissa olis lukennu, että Sammutinhuolto Heiskanen tai sen tyylinen hoitais tuota hommaa.
Itse olen tilaillut suoraan puolasta.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.