Singles day 11.11.

https://www.clasohlson.com/fi/

upload_2019-11-11_11-6-47.webp

Tuommoinen tuli ostettua. Vaikka tarjous on vain verkkokaupassa, toimitustavaksi pystyy valitsemaan noudon, joka on ilmainen.

https://www.clasohlson.com/fi/Sähköhöylä-Bosch-PHO-2000/p/Pr409627000

upload_2019-11-11_11-8-15.webp

Oon systemaattisesti skipannut kaikki alle 20 rosentin tarjoukset. Ne ovat minusta ihan normaalihintaisia... :D

Eipä jäänyt tästä kulutusjuhlasta mulle mitään.

Mäkin olin ajatellut odottaa Black Fridaytä, mutta viime vuonnakin tarjoukset koskivat vain rajoitettuja tuotteita, joten päätin ostaa tuon höylän nyt, kun edes vähän sai alennusta. Hieman vaivaa näkemällä tuon olisi saanut jostakin halvemmallakin, mutta arvelin, että lisäalennuksen etsiminen olisi työlästä. Helposti tulee postikulujakin. Tuon höylän pääsen itse noutamaan.

Vaikuttaa hyvältä tarjoukselta. Toimituskulutkin näköjään nolla, jos itse hakee postista. Turun maalaiskunnissahan tästä ei olla innoissaan kun posteja ei ole sadan kilometrin säteellä ja kaikki pultitkin ovat vähintään M432. Lisäksi kone tuskin tulee kestämään kahtakymmentäkään vuotta ilman huoltoa. :)

Viimeksi muokattu:
Virtasenkaupassakin jotakin tarjouksia, en tiedä onko vaan naimattomille. Esim. sininen Boshin pikkurälläkkä 57% alessa 59 €, ilman toimituskuluja ja saisi vielä laatikon lakritsia kaupan päälle.

Valitettavasti tällaisina erikois halpuutuspäivinä tuppaa tulemaan tarjoukseen pieniä eriä normi malliston ulkopuoleisia tuotteita, joille voidaan antaa huikea"normaalihinta" josta saadaan veistettyä jopa 50% alennus! Esimerkiksi tämä gigantin muistikamppanja, tuota singles day kamppanjatuotetta ei muut kaupat edes myy
muistit.webp

Valitettavasti tällaisina erikois halpuutuspäivinä tuppaa tulemaan tarjoukseen pieniä eriä normi malliston ulkopuoleisia tuotteita, joille voidaan antaa huikea"normaalihinta" josta saadaan veistettyä jopa 50% alennus! Esimerkiksi tämä gigantin muistikamppanja, tuota singles day kamppanjatuotetta ei muut kaupat edes myy
Juurikin näin. Prosenteilla ei mitään osteta. Ensimmäiseksi pitää olla jokin käsitystys tuotteesta ja toisekseen googlettaa se normaalihinta. Niin ja kolmanneksi vielä kyseenalaistaa, että tarvitsenko tätä...

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin