SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Mulla on ollut jonkun tovin ajan UNI-T UT203 ja ihan näppärä kapistus varsinkin ajoneuvojen kanssa pelatessa.

En tiedä minkälaisia ominaisuuksia on haussa, mutta itse tilasin keväällä tälläisen: https://www.ebay.com/itm/A-UNI-T-UT210E-Digital-Clamp-Meter-Multimeter-Handheld-RMS-AC-DC-Mini-Resistanc/262613202415?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Tänään viimeksi käyttänyt DC-virtamittausta. Olen ollut positiivisesti yllättynyt tämän ominaisuuksista, toisena mittarina minulla on Fluke.
Mulla on ollu monta vuotta 203, muistaakseni. Hankintaperuste oli DCA mittaus mahdollisuus. Ainut huonopuoli on mittajohdot. Kovia koppuroita kylmänä, niinkuin kaikissa halpis mittareissa.

Heräteostos Mr Tokmannilta.

DSC_5616.webp

DSC_5617.webp

DSC_5613.webp

Pitääkö tämmöiset pikkuostokset alkaa lykäämään tähän topikkiin niin saa muutaman kerran viikossa kirjottaa rimpsuja.. :eek: Deutz F4 moottori suoraan lumihangesta.. kunnosta ei mitään käryä ja starttikin näky puuttuvan. ehkä siinä jotain käyttökelpoista varaosaa lienee kun noita Deutz moottoreitakin kertynyt sen 10 ellei ylikin. 2,3,4 ja 6 sylinterisiä.
1 luminen kuvakin siinä.

IMG_4640.webp

Roverin K-sarjalainen kone tuli haettua jemmaan yhden Freelanderin keulalta. Kunnosta ei mittn tietoa, varmaan kansipahvi/putkivikainen...

Argh! Minkähänlaisille hernepäille ne tekee noita kameran lisävarusteita, otta -asennukseen tarkoitettu panta on reilut kymmenen senttiä liian lyhyt....no ompa paketissa noita kakspuoleisia tarroja....

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin