SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Viestiketju:
SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Seuraava hankinta tarviis olla jonkinlainen lumilinko, taikka vastaava vispilä suohirviön perään, mitenköhä semmonen kiinalainen lakasinlakasin kone toimis lumessa. Hinataan auton jäykkää aksulaa ja pinionissa on paukkunarulla luuta kiinni :epätieto:

Joku myi joskus vanhaa Wärtsilän ketjuharavaa, jossa piikkien tilalle oli laitettu katuharjat:rotfl::rotfl:
 
Joku myi joskus vanhaa Wärtsilän ketjuharavaa, jossa piikkien tilalle oli laitettu katuharjat:rotfl::rotfl:
On muute jääkiekkokentän ja lretkiuistinradan lakasussa ihan pätevä laite...ei tosin kovin paksussa lumessa, mutta siihen viimeistelyyn.
 
Black Fridayhin taitaa olla 3 viikkoa. Sähköhöylä vähän kiinnostelisi... :)
 
Mikäs tämä on? Syväsen konepajan piirteitä.
Jusape oli jäljillä 1112 M. Syväsempä hyvinnii. Muunin vaihteisto, sähköinen suunnanvaihto ja takana 3 piste nostolaite, mut sekin on konepajan tekemä, ulkopuolisilla sylintereillä ( niinkun mezzo ja mega sarjoissa myöhemmin ) mahdollisuus käyttää kaksitoimisena. Voiman otosta löytyy 540 ja 1000 r/min. Nii peruskoneenahan on 1102.
 
Jusape oli jäljillä 1112 M. Syväsempä hyvinnii. Muunin vaihteisto, sähköinen suunnanvaihto ja takana 3 piste nostolaite, mut sekin on konepajan tekemä, ulkopuolisilla sylintereillä ( niinkun mezzo ja mega sarjoissa myöhemmin ) mahdollisuus käyttää kaksitoimisena. Voiman otosta löytyy 540 ja 1000 r/min. Nii peruskoneenahan on 1102.
Eikö tuossa ollut alusteräkin? Onko jälkeenpäin rakennettu siihen?
 
Eikö tuossa ollut alusteräkin? Onko jälkeenpäin rakennettu siihen?
On terä alla. Eiköhän koko paketti oo syväsen tekele. Vissii joskus tehneet TVH:lle noita jonkin laisen sarjan. Teolisuusmallin etuakseleitakin on kuulemma koneissa 7 eri mallia!
 
No tuo M tuossa perässä on vieraampi. 1112 on 1102 teollisuusmalli, yleensä järjestetään toimitettu ilman nostolaitteita ja voimanottoa. Lähinnä kuokkien alustaksi. Mutta tiedän että jotain "sekasikiö" variaatioitakin on tehty, ja tuo merkinnän loppukirjain kertoo niistä, mut niiden tietoja ei juuri mistään löydy.
Tiedän, että pari protoa on tehty myös kuutoskoneilla, toisessa Deutzi.
Ja ainakin 1 kuutoskoneinen 1102K on samalla hytillä, kuin 1502 oli....
 
Black Fridayhin taitaa olla 3 viikkoa. Sähköhöylä vähän kiinnostelisi... :)
Maanantaina taitaa olla jokin sinkkujen päivä, josta kaavaillaan kovaa kauppapäivää. Luulisi sinkkujenkin joskus fiilaavan ja höyläävän.
 
Minä oon kypsytellyt puhelimen vaihtamista näin black fridayn kynnyksellä. 4,5 vuotta tällä nykyisellä on ihan ok, sehän tekee 0,14€/pv.
 
Semmosta on kokeiltu, että huiskasta säiliö pois ja huiskintaputken tilalle himpun RHS malmia noin 500mm pituudelta ja siihen katuharja. Himpun liika tehokas käyttötarkotukseensa, mutta tulipa kokeiltua, ei jääny puheen asteelle :ilo:
 
Vanaja ! seissyt varmaan 30vuotta eli kuntokin senmukainen. kaikki tekniikka paikallaan ja mitään isompaa ei puutu muutako peltiä hytistä..

IMG_4619.JPG IMG_4621.JPG IMG_4622.JPG IMG_4623.JPG
 
Tollasta pihtimittaria aatellu, et vois olla kiva.
Tuossa yksi, sanovat, että on DC ampeerin mittaus, mutta taas tuossa yhdessä kuvassa, jossa noita ominaisuuksia on, ei ole mainintaa kuin AC A. Et onkohan vai eikö ole tuota tasavirran virran mittausominaisuutta?
http://vi.raptor.ebaydesc.com/ws/eB...7&pm=1&ds=0&t=1566376838000&ver=0&cspheader=1
En tiedä minkälaisia ominaisuuksia on haussa, mutta itse tilasin keväällä tälläisen: https://www.ebay.com/itm/A-UNI-T-UT...e=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Tänään viimeksi käyttänyt DC-virtamittausta. Olen ollut positiivisesti yllättynyt tämän ominaisuuksista, toisena mittarina minulla on Fluke.
 
En tiedä minkälaisia ominaisuuksia on haussa, mutta itse tilasin keväällä tälläisen: https://www.ebay.com/itm/A-UNI-T-UT210E-Digital-Clamp-Meter-Multimeter-Handheld-RMS-AC-DC-Mini-Resistanc/262613202415?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

Tänään viimeksi käyttänyt DC-virtamittausta. Olen ollut positiivisesti yllättynyt tämän ominaisuuksista, toisena mittarina minulla on Fluke.
En oikein itsekään tiedä mitä haetaan, mutta tuo DC virran mittaukselle voisin kuvitella, että löytyisi käyttöä toisinaan.
Pistetään ainakin korvan taakse tuo linkin laite.
 
Halvimmissa ei ole DC-virta-aluetta, koska niiden toimintaperiaate perustuu vain induktioon. Pihti on muuntajapakka.

DC-alue vaatii tasavirtajohtimen tuottaman magneettikentän mittausta ja se tehdään ymmärtääkseni hall-anturilla pihdissä.
 
Takaisin
Ylös