Teknillisen näköinen laitesNyt oon pari vuotta seurannu sivusta samanlaisen Einhellin käyttöä ja kestoa nii kehtas ostaa ja varsinki kun löyty Hommoojan alelaarista.Näytä liitetiedosto 165353Näytä liitetiedosto 165354
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Teknillisen näköinen laitesNyt oon pari vuotta seurannu sivusta samanlaisen Einhellin käyttöä ja kestoa nii kehtas ostaa ja varsinki kun löyty Hommoojan alelaarista.Näytä liitetiedosto 165353Näytä liitetiedosto 165354
Teknillisen näköinen laitesonko oikein tupla laturi?
Tuulimittari on hyvä alku laivan hankintaan...Ostin ilmatieteenlaitoksen. Jatkossa, kunhan saan tuon asennettua, voi minulta tilata epäonnistuneita sääennustuksia.
Näytä liitetiedosto 165659

Ostit sitte hoppuhallin viimesen ku ny on loppuunmyyty...Ostin ilmatieteenlaitoksen. Jatkossa, kunhan saan tuon asennettua, voi minulta tilata epäonnistuneita sääennustuksia.
Näytä liitetiedosto 165659
Eikäkö huutokaupat.com.Ostit sitte hoppuhallin viimesen ku ny on loppuunmyyty...
Tuohan on tärkein juttu. Asiansa osaavat rosmot huomaavat nuo heti ja nauravat että taas kerran on yritetty lapsellisella kameralla jekuttaa. Yllätyshän on kun ne toimivatkin eikä ne rosmot edes yritä välttää olla niiden näkemäalueella.ja punainen ledi sykkii yössä
Suoraan kivikkoon???Autopilotin ostin veneeseen.
Kuulostaa kovin nykyaikaiselta?Autopilotin ostin veneeseen.
Liu'ussa Albatrossi kulkee suoraan, kun palteet kantaa, mutta uppoumanopeudella muuttaa suuntaa jos kallistuu, eli kun joku liikkuu veneessä. Tuo pitää ajetun suunnan ja korjaa jos muuttuu. Sähkökompassi, sähköhydraulipumppu ja ohjainlaite/näyttö. Kaukosäätimen saa laitettua, että voi avotilasta kauniilla kelillä ajaa. Ja jos yhdistää gepsiin, voi tehdä etukäteen reittejäkin, mutta tuskin tulee valmiita reittejä tehtyä. Mulla on jemmassa yksi mekaaniselle ohjaukselle oleva ja etsin siihen hydraulipumppua, mutta löytyikin käytetty koko paketti. Nyt on sitten varaosina tuo toinen, jos jotain joskus hajoaa.Suoraan kivikkoon???
No vähän suhteellista mikä on nykyaikaa? Isä laittoi meidän veneeseen ekan pilotin joskus 70-80-lukujen vaihteessa. Ihan pikkupojasta asti olen tottunut sitä käyttämään ja nyt on ollut ärsyttävä kun ei ollut. Uusi maksaa hydrauliohjaukselle jotain 2-3 tonnia ja sitä en ole valmis maksamaan, onneksi löytyi kohtuuhintainen käytetty.Kuulostaa kovin nykyaikaiselta?
Juu, hinnat alkaen mallit on tuota luokkaa.Halpahan se 2-3k€ on.... Traktoriin jälkiasennus - automaattiohjaus on liki 10k€ .....
Uskaltaako gepsiin ja sen ohjailuun luottaa enään varsinkaan Saimaalla, kun täällä Päijänteen toisella puolellakin välillä Tomtomin mukaan ajellaan kolmestaa metriä asvaltin ulkopuolella umpimetsässä....Ja jos yhdistää gepsiin, voi tehdä etukäteen reittejäkin,
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.